اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۱.۷۳ درصد خراسان‌ جنوبی‌ها دز چهارم واکسن کرونا را زده‌اند

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۱.۷۳ درصد مردم خراسان جنوبی نوبت چهارم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند که همتراز آمار کشوری است.

۱.۷۳ درصد خراسان‌ جنوبی‌ها دز چهارم واکسن کرونا را زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا در خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: تاکنون ۵۸۸ هزار و ۲۸ دز واکسن کرونا در نوبت اول تزریق شده است.

وی با بیان اینکه ۵۳۲ هزار و ۵۵۳ نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند، افزود: میزان تزریق دز سوم و چهارم نیز به ترتیب ۲۲۴ هزار و ۴۵۴ نفر و ۹ هزار و ۵۵۵ نفر بوده است.

شریف زاده با بیان اینکه مجموع واکسن تزریق شده در خراسان جنوبی یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۵۷۷ دز است، یادآور شد: ۹۳.۶ درصد واکسن نوبت اول، ۸۴.۸ درصد نوبت دوم، ۴۰.۷ درصد نوبت سوم و ۱.۷۳ درصد نوبت چهارم را تزریق کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تزریق نوبت چهارم واکسن کرونا در خراسان جنوبی با شروع موج هفتم کرونا بود، تصریح کرد: تمام پایگاه‌ها برای تزریق واکسن کرونا بسیج شده و از تمام مردم و واجدین شرایط می‌خواهیم به امر تزریق واکسن حساس باشند تا از ورود پیک‌های جدید جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول