اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما‌ در فرودگاه مشهد

بامداد امروز لاستیک هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران پس از فرود در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد، ترکید و مجددا موضوع مشکل باند فرودگاه مشهد برای لاستیک‌های هواپیما، جدی‌تر شد.‌

ترکیدگی مجدد لاستیک هواپیما‌ در فرودگاه مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ساعت ۵:۱۵ ‌امروز هواپیمای شرکت هواپیمایی سپهران با شماره پرواز  ۴۳۶۷ از مبدا آبادان به مقصد مشهد مقدس با ۱۲۶ مسافر و ۷ نفر خدمه پرواز بدون مشکل در فرودگاه مشهد فرود آمد.

پس از نشستن این هواپیما ‌ روی باند ۳۱ راست و تخلیه باند، کنترلر برج مراقبت پرواز فرودگاه مشهد ضمن دقت به ارابه فرود هواپیما، صدای غیر عادی و دود را به خلبان متذکر شد‌ و خلبان به همین دلیل توقف کرد‌ ‌‌و پرسنل زمینی متوجه ترکیدگی یک لاستیک چرخ شماره یک شدند.

‌در این اتفاق هیچگونه صدمه ای به سرنشینان وارد نشده و شرکت سپهران در حال تعویض چرخ است، همچنین کارگروه ویژه ای برای بررسی موضوع تشکیل شده است.

به تازگی سازمان هواپیمایی کشوری به منظور پیشگیری، چندین توصیه در سه حوزه صنعت هوانوردی صادر کرده ‌و فعالیت‌هایی از قبیل اصلاح باند فرودگاه مشهد شروع شده است که باید فرصت اجرای همه توصیه‌ها فراهم شود.

جزئیات بیشتر در مورد گزارش سازمان هواپیمایی درباره باند فرودگاه مشهد را از اینجا بخوانید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول