اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پایان ماجرای محبی/سانتاکلارا در انتظار استقلال، آبی‌ها در انتظار شارلوا

پرونده حضور لژیونر فوتبال ایران در استقلال به صفحه آخر رسید.

پایان ماجرای محبی/سانتاکلارا در انتظار استقلال، آبی‌ها در انتظار شارلوا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد ماجرای انتقال محمد محبی به استقلال پایان یافته و اگر مشکل خاصی به وجود نیاید، باید این بازیکن را شاگرد ساپینتو دانست.

باشگاه استقلال در تازه‌ترین دور مذاکرات خود با باشگاه سانتاکلارا بر سر انتقال قرضی محبی به توافق نهایی رسیده و قرار است این بازیکن ضمن حضور در تهران و امضای قراردادش، با پیراهن آبی عکس بگیرد.

البته در این بین باشگاه استقلال ملزم به پرداخت 250 هزار دلار هزینه انتقال است. این باشگاه در حال حاضر منتظر پرداخت 250 هزار دلار توسط باشگاه شارلوا بابت انتقال امیرحسین حسن زاده است و در صورتیکه طی روزهای آینده این پول به حساب طرف ایرانی واریز شود، مسئولان استقلال نیز سریعا مبلغ انتقال محبی را به حساب سانتاکلارا پرداخت می‌کنند.

با اینحال باشگاه استقلال نگرانی بابت این مساله ندارد و حتی اگر واریز پول توسط شارلوا به تاخیر بیفتد، مبلغ انتقال محبی به سانتاکلارا پرداخت خواهد شد.

قرارداد محبی با استقلال یک سال به صورت قرضی خواهد بود اما مدیران باشگاه قصد دارند زمینه ادامه همکاری با این بازیکن را برای فصل آینده نیز فراهم کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول