اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حمایت ۱۴۸ حامی از ۳۱۱ یتیم «خوسفی»

رئیس کمیته امداد خوسف گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد ۱۴۸ حامی، حمایت از ۳۱۱ فرزند ایتام و محسنین را در شهرستان خوسف بر عهده گرفتند.

حمایت ۱۴۸ حامی از ۳۱۱ یتیم «خوسفی»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا چاجی رئیس کمیته امداد خوسف در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبیین مساعدت‌های کمیته امدادبه مددجویان، اظهار کرد: در طرح نذر قربانی کمیته امداد که در ایام عبد قربان برگزار شد با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری سه هزار و 431 کیلوگرم گوشت قربانی به ارزش پنج میلیارد و 778 میلیون و 860 هزار ریال جمع آوری شد.

وی با بیان اینکه این مقدار گوشت بین مددجویان شهرستان توزیع شد، افزود: همچنین در روز عید سعید غدیر خم تعداد هشت هزار و 280 پرس غذای گرم به ارزش سه میلیارد و 974 میلیون و 400 هزار ریال با کمک خیرین، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری طبخ و توزیع شد.

رئیس کمیته امداد خوسف از اجرای طرح «اطعام حسینی- احسان حسینی» در ایام محرم خبر داد و اضافه کرد: عزاداران مومن و نیکوکار می‌توانند به نیت سلامتی خود و خانواده همچنین آمرزش اموات با مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی در قالب طبخ و توزیع غذای گرم و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان همراهی کنند.

چاجی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه تعداد 148 حامی، حمایت از 311 فرزند ایتام و محسنین را بر عهده گرفته اند، عنوان کرد: این تعداد حامی بیش از هفت میلیارد و  423 میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند.

انتهای پیام/4905/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول