اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از توسعه زیرساخت‌های استفاده از خودروهای برقی

گروهی متشکل از ۱۰ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز جمعه از دولت جو بایدن خواستند تا ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی را توسعه دهد.

حمایت نمایندگان کنگره آمریکا از توسعه زیرساخت‌های استفاده از خودروهای برقی

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، نمایندگان کنگره از دولت آمریکا خواستند در کنار توسعه ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی، زیرساخت دسترسی به اینترنت پرسرعت را بر مبنای قانون یک تریلیون دلاری زیرساخت‌ها که در نوامبر ۲۰۲۱ تصویب شد، ارتقا دهد.

کنگره به‌عنوان بخشی از این اقدام، ۴۲.۴۵ میلیارد دلار کمک مالی را برای گسترش اینترنت پرسرعت، از جمله ایجاد خطوط فیبر یا شبکه‌های دیگر، کنار گذاشت. همچنین ۵ میلیارد دلار نیز به ایجاد ایستگاه‌های شارژ خودروهای برقی اختصاص یافت.

قانونگذاران به رهبری دو نماینده به نام‌های دوریس ماتسوی و آنا اشو از مقامات خواستند تا تلاش‌های خود برای ایجاد زیرساخت شارژ خودروهای برقی و اینترنت پرسرعت را، به‌ویژه در مناطق محروم، سرعت ببخشند.

دولت بایدن برای اطمینان از افزایش اقبال به خودروهای برقی، نصب ۵۰۰۰۰۰ ایستگاه شارژ را تا سال ۲۰۳۰ در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام /

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول