اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پلیس راهور: انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی ممنوع/ از ترافیک پایتخت چه خبر؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور پایتخت،آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی را تشریح کرد.

پلیس راهور: انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی ممنوع/ از ترافیک پایتخت چه خبر؟

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ علی‌اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت اظهار داشت: با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران صورت گرفت شاهد خلوتی تردد در سطح معابر شهر تهران هستیم.

وی افزود: امروز شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشد و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام شد و ترافیک روانی را شاهد هستیم.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: ممکن است برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر شهر تهران فکر سرعت و سبقت را به ذهن خطور دهند و از خلوتی سطح شهر جهت زودتر رسیدن استفاده کرده و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی را داشته باشند که به این دسته از رانندگان توصیه می شود که فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است؛ پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی شهر تهران تردد کنند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع، معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت و سبقت ها حضور دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول