اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گروه‌های مقاومت فلسطین: جنایت ترور «الجعبری» بی‌پاسخ نخواهد ماند

گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای بر اتحاد مقاومت تأکید و اعلام کردند که جنایت ترور «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

گروه‌های مقاومت فلسطین: جنایت ترور «الجعبری» بی‌پاسخ نخواهد ماند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کردند که مقاومت یکپارچه و متحد نوک پیکان مقابله با جنایت‌های رژیم اشغالگر باقی خواهد ماند.

کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد که خون فرزندان ملت فلسطین و مبارزان آن هرگز هدر نخواهد رفت.

بنابر گزارش شبکه المنار، جنبش «فتح الانتفاضه» نیز با تأکید بر اتحاد مقاومت اعلام کرد که همه با هم زمین زیر پای اشغالگران را آتش خواهیم زد.

جبهه آزادی‌بخش ملی فلسطین نیز تأکید کرد که آنچه امروز رخ داد تنها قدرت و عزم مقاومت برای مقابله با اشغالگران بیشتر می‌کند.

از سوی دیگر اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای تأکید کرد که دشمن صهیونیستی مسئولیت کامل این تجاوز را بر عهده دارد و تأکید می‌کند که این جنایت هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند.

بر اساس گزارش شبکه الجزیره، در این بیانیه آمده است که مقاومت به این جنایت بر اساس آنچه که فرماندهی مقاومت تعیین می‌کند، پاسخ خواهد داد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین تأکید کرد که این اتاق عملیات در حال برگزاری جلسات است و با هماهنگی شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت، تصمیم‌گیری خواهد کرد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و هفت نفر دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول