اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حدادی: با یک اشتباه فینال جهان را از دست دادم

مدال‎‌آور کشتی آزاد نوجوانان جهان با اشاره به اینکه می‌خواهم سرباز شایسته‌ای برای ایران اسلامی باشم، گفت: با یک اشتباه فینال جهان در ایتالیا را از دست دادم و به مقام سوم رسیدم.

حدادی:  با یک اشتباه فینال جهان را از دست دادم

عرشیا حدادی عصر امروز  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان امسال با حضور برترین‌های دنیا در اوزان مختلف به میزبانی شهر رم کشور ایتالیا برگزار شد و از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بود.

وی با اشاره به اینکه پس از آنالیز کادر فنی و سرمربی تیم ملی با شناخت از حریفان خود به روی تشک رفتم، افزود: در پایان این مسابقات با یک اشتباه از رسیدن به فینال بازماندم و توانستم مدال برنز مسابقات را از آن خود کنم.

حدادی با اعلام اینکه در وزن ۴۸ کیلوگرم مسابقات در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر عظیم عبدیکالیکوف از کشور قرقیزستان را از پیش رو برداشتم و به مرحله یک چهارم نهایی دست یافتم، تصریح کرد: دومین دیدار مقابل کریستین کاستیلو از آمریکا بود که این مسابقات را با نتیجه ۸ بر ۶ بر اثر یک اشتباه از دست دادم و از فینال باز ماندم.

کشتی‌گیر نوجوان کشورمان با بیان اینکه در دور بعدی با نتیجه ۱۳ بر یک مقابل اوزگور جاگلیان از ترکیه به برتری دست یافتم، ادامه داد: در دور رده‌بندی مقابل رسول گالبورایف از فرانسه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسیدم و به میدان برنز و جایگاه سوم رسیدم.

وی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات از لحاظ فنی و کمی بسیار سخت و دشوار بود و برترین‌های دنیا به میدان آمدند، گفت: دیدارهای سخت و دشوار داشتم و می‌توانستم حتی به مقام قهرمانی و گردن‌آویز طلا دست یابم.

حدادی با اعلام اینکه تمام تلاش خود را می‌کنم تا سرباز شایسته‌ای برای کشورم باشم و دوبنده تیم ملی بزرگسالان در میادین بین‌المللی و جهانی بر تن کنم، متذکر شد: براین اساس تمرینات سخت و منسجم را با کمک مربیان و خانواده در دستور کار دارم تا به اهداف بزرگ خود دست یابم.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول