اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حفظ کانون خانواده لازمه جامعه سازی است

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر لزوم حفظ کانون خانواده، مادران را به تربیت اسلامی و صحیح فرزندان و کمک به جامعه سازی فراخواند.

حفظ کانون خانواده لازمه جامعه سازی  است

به گزارش خبرگزاری فارس از زیرکوه، مراسم شیرخوارگان حسینی یکی از با شکوه‌ترین آئین‌های عاشورایی است که هر ساله در سراسر ایران اسلامی و بسیاری از کشورهای مسلمان برگزار می‌شود.

اهالی شهرستان زیرکوه خراسان جنوبی نیز با برگزاری این رزمایش عاشقی و به میدان آوردن کودکان شیرخوار، عهد و پیمان خود با ۶ ماهه اباعبدالله(ع) را تشدید کردند.

در این مراسم امام جمعه زیرکوه با اشاره به فضایل حضرت باب الحوائج، علی اصغر(ع)، مادران حاضر در این رزمایش را به روی آوردن و تاکید بر تربیت حسینی فرزندان خود فراخواند و گفت: اگر می خواهید بچه ها آبروی پدر و مادر و جامعه باشند باید بچه ها را در مکتب حسین تربیت کنید.

یکی از مهمترین فلسفه های زندگی این است که کانون خانواده رو محکم کنیم

 وی افزود: فرزندی که در مکتب امام حسین تربیت شود ،بیمه امام حسین است و هیچ آسیبی به او نمی رسد.

سخنران همایش شیرخوارگان حسینی خاطرنشان کرد: خانواده مرکز تربیت و محل عبادت است و کانون گرم خانواده باید محل زندگی خدا باشد

امام جمعه زیرکوه در پایان با تاکید بر اثر گذاری حفظ کانون خانواده بر جامعه پذیری افراد بیان داشت: به خانواده اهمیت بدهیم و به کانون مقدس خانواده احترام بگذاریم.

انتهای پیام/۴۹۰۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول