اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

53 پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری‌های پایتخت پیش‌بینی شد + اسامی

53 پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در تهران پیش‌بینی شد.

53 پایگاه انتخاب رشته برای کنکوری‌های پایتخت پیش‌بینی شد + اسامی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، نشست مسؤولان اداره‌کل آموزش و پرورش تهران درباره برگزاری پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد برگزار شد.

در این نشست، توجه به مسائل روحی و روانی دانش‌آموزان، وجود امکانات کافی در پایگاه‌های انتخاب رشته، نزدیکی محل سکونت دانش آموزان به مراکز و پایگاه‌های انتخاب رشته و توجه به علایق، توانایی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان برای انتخاب رشته مطلوب مورد تأکید قرار گرفت. 

در این نشست مقرر شد در شهر تهران، ۵٣ پایگاه امر مهم و سرنوشت‌ساز انتخاب رشته دانش‌آموزان و مراجعین به پایگاه‌ها را بر عهده داشته باشند. همچنین اعلام شد در این پایگاه‌ها از مشاوران مجرب، متعهد و از همکاران اداره آموزش و پرورش استفاده می‌شود. 

 

اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهر تهران با شعار «ما مشاوره می‌دهیم تا شما متناسب با توان و استعداد، رغبت، هوش و تیپ شخصیتی خود انتخاب رشته نمایید»، در راستای لزوم توجه به ویژگی‌های روانی، شخصیتی و آینده شغلی داوطلبان، این پایگاه‌ها را فعال کرده است. 
 
در این نشست، اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون چگونگی برگزاری پایگاه‌های انتخاب رشته مطرح کردند و در این زمینه بحث و گفت‌وگو شد. 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول