اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کاروان نوکری به مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی رسید

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از فعالیت کاروان نوکری برای سومین سال با همکاری این قرارگاه و حوزه علمیه رضویه خبر داد و گفت: هدف از ایجاد این کاروان برگزاری مراسم عزاداری در مناطق کم برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ مهدی هنری صبح امروز در جریان بازدید از دهستان‌های شهرستان خوسف از فعالیت کاروان نوکری برای برپایی مراسم عزاداری در دهستان ماژان خبر داد.

وی افزود: با توجه به آغاز ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) امسال برای سومین سال کاروان نوکری با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی خراسان جنوبی و حوزه علمیه رضویه فعالیت دارد.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: هدف از ایجاد این کاروان حضور روحانیون و برگزاری مراسم عزاداری در مناطق کم برخوردار استان که دارای جمعت‌ کمی بوده و روحانی مستقر در روستا جهت برگزاری مراسم ندارند.

هنری عنوان کرد: این کاروان با همکاری حوزه علمیه رضویه در 30 روستای دهستان ماژان صبح و بعد از ظهر فعالیت داشته و به سخنرانی و عزاداری می‌پردازد.

وی بیان کرد: این کاروان در دهه اول محرم در دهستان ماژان مراسم عزای اباعبدالله(ع) را برای ارادتمندان برگزار می‌کند که خوشبختانه مورد استقبال بسیار خوب مردم قرار گرفته و روحانیون در این جلسات محتواهایی در مورد مکتب عاشورا، امر به معروف و نهی از منکر، جهاد تبیین و سبک زندگی بیان می‌کنند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی عنوان کرد: در دو سال قبل این کاروان در دهستان درح سربیشه و میغان نهبندان به همین سبک با حضور در روستاها مراسم عزاداری برگزار شده است.

انتهای پیام/4905

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول