اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستگیری جاسوس سوئدی نشان داد سربازان گمنام امام زمان(عج) چشمان بیدار نظامند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگیری جاسوس سوئدی نشان داد سربازان گمنام امام زمان(عج) چشمان بیدار نظام هستند.

دستگیری جاسوس سوئدی نشان داد سربازان گمنام امام زمان(عج) چشمان بیدار نظامند

حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستگیری جاسوس سوئدی توسط وزارت اطلاعات گفت: یکی از وظایف دستگاه امنیتی کشور مقابله با جریانات ضدجاسوسی است کشور ما به دلیل مقابله با نظام سلطه و درگیری با رژیم صهیونیستی همیشه مورد خشم و غضب دشمنان و نفوذ قرار دارد، به همین خاطر سرویس اطلاعاتی ما با چشمان بیدارش باید با آنها مقابله کند.

وی با بیان اینکه دستگیری جاسوسان سوئدی یک نمونه از ده ها مورد مقابله با نفوذ است،  اظهار داشت: این اتفاق مثبت است و نشان می‌دهد سربازان گمنام امام زمان (عج) چشمان بیدار نظام هستند.

نوش آبادی تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همیشه از دستگاه های اطلاعاتی کشور حمایت کرده است. متاسفانه جریان تروریستیِ صهیونیستی همواره در تلاش است تا با استفاده از اتباع کشورهای خارجی به اهدافش علیه کشور ما برسد و از این افراد استفاده می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: باید مراقب شیطنت های رژیم صهیونیستی در منطقه باشیم چرا که آشکارا وارد عرصه مقابله با ما شدند و یک جنگ اطلاعاتی و سایبری راه انداخته اند و می خواهند به اماکن حساس کشور ضربه بزنند، به همین دلیل باید مراقب اقدامات شیطنت آمیز آنها باشیم.

وی در مورد اقداماتی که سوئد علیه کشور ما انجام می‌دهد تصریح کرد: این کشور نقش مزدوری را ایفا می‌کند؛ برخلاف ادعاهایشان که مطرح می کنند کاری به مسائلی مثل جنگ و... ندارند متاسفانه خودشان را در اختیار آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها قرار دادند.

نوش آبادی افزود:کشوری مثل سوئد توان مقابله با ما را ندارد، آنها ابزاری برای نظام سلطه جهت رسیدن به اهدافشان هستند.

وی با اشاره به فعالیت رژیم اشغاگر قدس در اروپا گفت: کشورهای اروپایی با کمک هایی که به منافقین می کنند نشان می دهند دشمن ما هستند منتهی برخی دشمنان کوچک و برخی بزرگ هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: برخی کشورهای اروپایی ابزار نظام سلطه و رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهدافشان هستند. این کشورها توان زیادی ندارند و دشمنان کوچک ما محسوب می‌شوند، دشمنان بزرگ ما آمریکا و نظام سلطه هستند؛ سوئد ابزار نظام سلطه و جریان صهیونیست ها به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، چندی پیش وزارت اطلاعات یک جاسوس تبعه سوئدی را دستگیر کرده که طبق اعلام این وزارتخانه این فرد در سفرهای متعدد و خارج از رویه‌های گردشگری به ایران، رفتارها، حرکات و تحرکات مشکوک و نیز ارتباطات با عناصر مظنون اروپایی و غیر اروپایی داشته است.

این فرد همچنین دارای سابقه سفر به اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی پیش از عزیمت به ایران نیز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول