اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی میان سیل‌زدگان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد تومان تهیه شده تا در سطح استان بین نیازمندان و سیل‌زدگان توزیع شود.

توزیع بیش از ۸ هزار بسته معیشتی میان سیل‌زدگان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بیست و چهارمین مرحله از کمک‌های مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی صبح امروز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

علی افضلی در این برنامه گفت: بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۹ میلیارد تومان تهیه شده تا در سطح استان بین نیازمندان و سیل‌زدگان توزیع شود.

جانشین فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا به حال ۷۰۰ میلیارد تومان کمک نقدی توسط مردم استان جمع‌آوری شده و یقینا کمک مردم به نیازمندان بسیار بیشتر از چیزی است که توسط نهادها ثبت شده است.

افضلی با اشاره به نوع‌دوستی مردم استان ادامه داد: این بسته‌ها شامل مرغ، برنج، روغن، لوبیا، لپه، ماکارونی و عدس هستند که توسط پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی در سراسر استان توزیع خواهند شد.

در ادامه این برنامه غلامعلی حیدری گفت: یکی از مهم‌ترین درس‌های عاشورا برای تربیت‌شدگان مکتب حسینی نوع‌دوستی است که مردم استان به خوبی آن را نمایان کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در زمان کرونا و سیل همیشه سپاه، بسیج و گروه‌های جهادی در صحنه حضور به موقع و موثر داشتند و اگر حضور و کمک این گروه نبود وسعت تخریب و آسیب بیشتر بود.

حیدری با اشاره به اینکه این رزمایش مرهمی بر رنج‌های مردم خصوصا مناطق عشایری است، بیان کرد: میزان خسارت ناشی از سیل نیز در حال ارزیابی است تا به سرعت بخشی از خسارات مردم جبران شود.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول