اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) توسط گروه هنری بشری در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی از برگزاری هنرواره مسیر حسین( ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

برگزاری

به خبرگزاری فارس از یاسوج، کشواد جمال‌فرد در نشست خبری هنرواره تجسمی مسیر حسین(ع) گفت: قرارگاه شهید سلیمانی در راستای فرمان حضرت آقا مبنی بر تشکیل جبهه فرهنگی، از سال ۸۵ به‌نام موسسه قرآنی ترنم وحی آغاز به کار کرد و سپس به رهروان ولایت تغییر نام داد و با شهادت شهید سلیمانی به‌نام شهید سلیمانی رهروان ولایت تغییر پیدا کرد.

رئیس قرارگاه شهید سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این قرارگاه در ۱۴ واحد از هیات تخصصی خردسالان گرفته تا بیت الزهرا  تولید محصولات عفاف و حجاب، هیات‌های دانش آموزی و .... فعالیت می‌کند.

 

وی از راه‌اندازی پانزدهمین واحد این مؤسسه به‌نام واحد هنری رسانه‌ای خبر داد و گفت:  اولین برنامه واحد رسانه‌ای برگزاری هنرواره مسیر حسین(ع) در  سه بخش طراحی، نقاشی  ، طراحی پوستر و عکس با موضوعات عاشورا است.

جمال‌فرد بیان کرد: این هنرواره یک کار کاملا مردمی و خودجوش توسط بچه‌های انقلابی است که بچه ها در این حوزه کرد  در راستای تمدن‌سازی اسلامی مشغول فعالیت هستند.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر نقش رسانه در روشنگری و هدایت جامعه تاکید داشتند که بزرگترین حرکت سیاسی در صحبت های ایشان هنر و رسانه است که با اندیشه‌های اسلامی سازگار است.

برگزاری هنرواره در تاریخ ۲۰ مرداد

در ادامه اسماعیل مدبر دبیر هنرواره مسیر حسین گفت: هنرواره تجسمی مسیر حسین توسط گروه هنری بشری در سه بخش عکس، پوستر و نقاشی به صورت استانی در تاریخ ۲۰ مرداد ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به سه اثر برگزیده هر رشته  تندیس، لوح سپاس و هدایای به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  اختصاص داده می‌شود، گفت: برگزیدگان استان به مسابقه کشوری این هنرواره راه پیدا می‌کنند.

مدبر با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این هنرواره از اول تا سیزدهم ماه محرم می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۸۴۶۵۷۴۸ تماس حاصل کنند یا به دبیرخانه هنرواره به آدرس یاسوج، بلوار شصت متری، قرارگاه شهید سلیمانی جنب اداره کل تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

 

وی عنوان کرد: قوانین هنرواره بهش نقاشی هر هنرمند می‌تواند یک اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۶۰ در ۹۰ بر روی بوم اتود طراحی و در روز هنرواره تکمیل کنند

وی ادامه داد: هنرمندان بخش پوستر هم می‌توانند ۳ اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۵۰ در ۷۰ اتودزده و در روز هنرواره اجرا کند، همچنین هنرمندان باید آثار خود را در قالب jpg و tif تحویل دبیر خانه بدهند.

دبیر هنرواره مسیر حسین(ع) خاطرنشان کرد:  هنرمندان بخش عکاسی می‌توانند به مدت ۷ شب با حضور در برنامه‌های مختلف عزاداری محرم در استان کهگیلویه و بویراحمد عکاسی و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و مجموعه آثار آنها داوری خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول