اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

پیگیری جذب اعتبار پروژه‌های کلان نهاوند در دست اقدام است

فرماندار نهاوند گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان همدان۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافت که بر اساس آن تکمیل طرحهای مربوطه باید به طور جدی توسط مدیران پیگیری شود .

پیگیری جذب اعتبار پروژه‌های کلان نهاوند در دست اقدام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ضرغام احمدوند بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات منظور شده در سفرهای هیات دولت به استان‌ها عمدتا برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای۵۰ درصد است برای ادامه عملیات اجرایی طرح‌های کلان شهرستان درخواست اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها جدای از طرح‌های سفر هیات دولت است افزود:  با توجه به اینکه برخی از طرح‌های کلان شهرستان از جمله سد گرین و چند طرح دیگر کشاورزی نیاز به اعتبار زیادی دارند لذا مکاتبات لازم با رئیس جمهور و معاون اول به عمل آمده و موضوع در حال پیگیری است.

فرماندار نهاوند گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان همدان ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام به این شهرستان اختصاص یافت که بر اساس آن تکمیل طرح‌های مربوطه باید به طور جدی توسط مدیران پیگیری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تاثیر رسانه‌ها در پیشبرد امور شهرستان اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان بوده و درخواست آنها را به یکدیگر منتقل می‌کنند بنابراین مدیران باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند و آنها را به عنوان مکمل کاری خود در نظر بگیرند.

احمدوند افزود: البته نقدهایی هم که از سوی رسانه‌ها می‌شود لازم است دلسوزانه و خیرخواهانه، منصفانه و با رعایت احترام صورت گیرد تا بتواند از اثرگذاری لازم برخوردار باشد. 

وی اظهار کرد: در نقد و پیگیری مسائل نباید به مسائل حاشیه‌ای زیاد توجه شود زیرا پرداختن به حاشیه باعث می‌شود از اصل غافل بمانیم.

فرماندار نهاوند در ادامه به مساله آب در نهاوند اشاره کرد و با بیان اینکه مشکل آب در سطح شهرستان عمدتا مربوط به مدیریت آب است افزود: مسئولین ذیربط باید به موقع ورود پیدا کنند و در زمانی که محصول کشاورزان برداشت می‌شود اقدام به رفع مشکلات کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم دولت کار و خدمت به مردم است اضافه کرد:  مدیران نباید تلاش خود راه محدود به ساعت کار کنند بلکه باید همپای مدیران ارشد شهرستان وقت گذاشته و از مشکلات مردم غافل نمانند.

احمدوند در این خصوص افزود: خادم مردم بودن با شعار تحقق پیدا نمی‌کند بلکه لازم است در عمل مردم طعم خدمت را بچشند و مدیران عملا پای کار باشند.

وی اظهار کرد: تا زمانی که مدیران در راستای خدمت به مردم و برنامه‌های شهرستان همپای ما باشند ما نیز در خدمت آنها خواهیم بود.

فرماندار شهرستان نهاوند به انتصابات صورت گرفته در فرمانداری اشاره کرد و افزود: انتصابات ما در فرمانداری از جنس وزارت کشور بوده و ما افرادی را به کار گرفته‌ایم که از بدنه این وزارتخانه بوده و نسبت به مسائل شهرستان اطلاعات لازم را داشته‌اند.

وی در پایان گفت: در زمینه تعیین تکلیف مدیران تاکنون در چند مورد اقدام کرده‌ایم و بقیه مدیران نیز در آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول