اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران «اندیکا« معرفی شد

اولین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا برای محرومیت زدایی از این منطقه برگزار شد.

هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران «اندیکا« معرفی شد

به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،اولین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا برگزار و حبیب‌الله نیکنام به عنوان رییس هیات امنا و حمیدرضا شاه‌حسینی به عنوان رییس هیات مدیره و احمد مهدی سلطانی به عنوان مدیرعامل این تشکل مردم‌نهاد انتخاب شدند.   

اولین جلسه هیات مدیره این تشکل مردم‌نهاد در بنیاد فجر با حضور علیرضا ورناصری، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، حبیب‌الله نیکنام، عضو هیات امنا و اعضای هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا برگزار شد.
 
در این نشست، حبیب‌الله نیکنام به عنوان رییس هیات امنا، حمیدرضا شاه‌حسینی به عنوان رییس هیات مدیره، زهرا گیتی‌نژاد به عنوان نایب‌رییس هیات مدیره، احمد خاقانی‌پور به عنوان خزانه‌دار هیات مدیره، حسن حمزه‌زاده به عنوان دبیر و سخنگوی هیات مدیره، احمد مهدی سلطانی به عنوان مدیرعامل و اشکان تقی‌پور به عنوان مدیر روابط عمومی مجمع خیرین اندیکا معرفی شدند. 

حسن حمزه‌زاده، دبیر اجرایی و عضو هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران اندیکا با قدردانی از حضور چشمگیر خیرین و نیکوکاران در مراسم مجمع عمومی این تشکل مردم‌نهاد، قدردانی کرد و آن را سرمایه ارزشمندی دانست که به پشتوانه آن مشکلات و کمبودهای ضروری اندیکا برطرف خواهد شد.

وی سپس با اشاره به سوابق فعالیت‌های اعضای هیات مدیره در امور خیر، گفت: به شکرانه خداوند متعال، برترین‌های عرصه‌های مختلف کارهای خیر در این تشکل مردم‌نهاد گرد هم جمع شده‌اند و ان‌شاءالله خواهند توانست کارهای بزرگ و اقدامات ماندگاری را برای ارتقای زیرساخت‌های، آموزشی، اجتماعی، بهداشتی، درمانی، رفاهی، ارتباطات اندیکا بردارند و برای اشتغال دایم ساکنان آن کارهای موثری انجام دهند.

 در ادامه علیرضا ورناصری، نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، با تشکر از برگزاری منظم و شکوهمند مراسم مجمع عمومی که با حضور خیرین بنام، شخصیت‌های تراز اول آکادمیک و فرهنگی کشور و همچنین  مقام‌های ارشد لشکری و کشوری برگزار شد بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم و مدون برای رفع بحران در منطقه اندیکا تاکید کرد.

 وی با بیان اینکه ذات زلزله غم‌افزا و شر‌خیز است، گفت:با وجود این، ما زلزله اندیکا را فرصتی می‌دانیم که باعث شد وضعیت نابسمان منطقه در چشم دولت و خیرین پر رنگ‌تر و سیل کمک‌ها به سوی اندیکا روانه شود. اما باید توجه داشت که منابع محدود کنونی و مشکلات عدیده مردم لزوم حضور بهنگام‌ خیرین را برای ارتقای زیرساخت ها دوچندان می‌کند. 

ورناصری با شمارش شش محور، بر لزوم توانمندسازی مردم منطقه و اشتعال‌زایی تاکید و پیشنهاد کرد اشتغال‌زایی و توجه با منابع بکر طبیعی و ظرفیت‌ها بوم‌گردی باید در صدر برنامه‌های توسعه‌ای اندیکا باشد.

در این جلسه مقرر شد جلسات هییت مدیره هر سه هفته یک بار در مکان بنیاد فجر برگزار شود و همچنین با تصویب اکثریت قاطع مقرر شد شد جلسه بعدی هیئت مدیره با حضور تمام اعضا در اندیکا برگزار شود.

همچنین ابوالحسن خادمی مقدم توسط مدیرعامل منتخب به عنوان معاون اجرایی تعیین شد.

حسن حمزه‌زاده و احمد خاقانی‌پور از طرف رادیو فرهنگ (ایران جغرافیای مهربانی) به عنوان سفیر نیکوکاری برگزیده شدند و تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول