اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرر و زیان هتل‌ها جبران نشده است/ گلایه از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور گفت: هتل‌ها بعد از دو سال تعطیلی هنوز رونق چندانی نگرفته‌اند و ضرر و زیان آنها هنوز جبران نشده که این امر نیازمند تخصیص اعتبار برای تبلیغات گسترده همدان است.

ضرر و زیان هتل‌ها جبران نشده است/ گلایه از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز

شهرام شیروانی نایب رییس جامعه هتلداران کشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه شرایط هتل‌ها در تیرماه به نسبت خوب بود اما به نسبت استان‌های غرب کشور ایده‌آل نبودیم، اظهار کرد: با این وجود وضعیت نسبت به سال گذشته بهتر بود اما در دهه نخست محرم باز به حالت رکود قبل برگشتیم.

وی با بیان اینکه در روزهای نخست تابستان نیز سطح اشغال به صد درصد نرسید اما بهتر از دو سال قبل بود ادامه داد: هتل‌هایی نیز بودند در همان زمان نیز نتوانستند رونق گذشته را داشته باشند.

نایب رئیس جامعه هتلداران کشور ضمن گلایه از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجار تصریح کرد: بیش از هزار خانه مسافر در همدان است که با وجود اینکه مسوولان نیز تاکید بر جمع‌آوری آنها دارند اما متاسفانه اتفاقی نیفتاده است.

وی با تاکید اگر شرایط اینگونه ادامه یابد یقینا هتل‌ها به تعطیلی کشیده خواهند شد، گفت: باید زودتر فکری برای خانه‌مسافرها شود تا هتل‌ها نیز بتوانند ادامه حیات داشته باشند.

شیروانی با بیان اینکه هنوز ضرر و زیان‌های سه ساله هتل‌ها جبران نشده است بیان کرد: اینکه طی چند روز خسارت‌ها جبران شود، امکان‌پذیر نیست ولی امیدواریم با همکاری استان و سفر دولت و تاکید وزیر گردشگری مبلغی برای تبلیغات استان اختصاص یابد تا شاهد حضور گردشگران باشیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز در زمینه تبلیغات و معرفی استان به وضعیت ایده‌آل نرسیدیم خاطرنشان کرد: اکنون هیچ تبلیغاتی نداریم اما امیدواریم با اختصاص اعتباری در نمایشگاه‌های ملی و محلی حضور یابیم زیرا هنوز ما در مسیر گردشگری هستیم و باید در مقصد گردشگری قرار گیریم.

 انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول