اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

انتخابات کمیته ملی المپیک| رئیس هندبال هم وارد رقابت شد/ پاکدل: عملکرد هیات اجرایی را قضاوت نمی‌کنم

رئیس فدراسیون هندبال برای انتخابات کمیته المپیک نامزد شد.

انتخابات کمیته ملی المپیک| رئیس هندبال هم وارد رقابت شد/ پاکدل: عملکرد هیات اجرایی را قضاوت نمی‌کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در نهمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات کمیته ملی المپیک امروز علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال آمادگی خود را برای کاندیداتوری و رقابت در انتخابات اعلام کرد. وی برای پست هیات اجرایی نامزد شده است.

 

علیرضا پاکدل پس از ثبت نام در پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، اظهارداشت: برای پست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ثبت نام کردم. با انتخاب اعضای مجمع، ۷ عضو از فدراسیون‌های المپیکی به عنوان هیات اجرایی انتخاب می شوند. اگر اعضا به من اعتماد کنند که در این جایگاه باشم، نماینده تمامی فدراسیون ها و اعضای مجمع خواهم بود.

وی افزود: اعضای مجمع به کسی اعتماد می‌کنند که در هیات اجرایی به عنوان نمایندگان مجمع باشد. از تمام نقطه نظرات استفاده و‌ نماینده همه اعضا خواهم بود. تلاش می‌کنم بازوان توانمند کمیته در راستای منافع کشور که در عرضه داخل و بین المللی باشم.

رئیس فدراسیون هندبال در خصوص عملکرد هیات اجرایی در این دوره، گفت: عملکرد دیگران را قضاوت نمی کنم. از صالحی امیری و هیات اجرایی قبلی تشکر می کنم. از تجربیات مثبت در هندبال در حوزه اقتصادی در جهت پیشبرد اهداف در هیات اجرایی استفاده خواهم کرد. باید تلاش کنیم جایگاه کمیته بهتر باشد. 

پاکدل افزود: کرسی های بین المللی موثر بسیار مهم است اگر کرسی اثرگذار داشته باشیم خروجی آن برای ورزش موثر است و اگر انتخاب شوم در این زمینه هم تلاش خواهم کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول