برگزیده کنکور سراسری: دو نوبت شدن کنکور اقدام خوبی است

رتبه چهارم گروه زبان‌های خارجی کنکور سراسری 1401 گفت: دو نوبت شدن کنکور اقدام خوبی است.
نوید یونسی ملردی رتبه چهارم گروه زبان‌های خارجی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: انتظار نداشتم رتبه برتر کنکور را کسب کنم، در هیچ کلاس کنکوری هم شرکت نکردم اما در آزمون‌های آزمایشی مدرسه حضور داشتم، هدف اصلی من در کنکور، کسب رتبه خوب در گروه علوم ریاضی و فنی بود اما اگر در این گروه حائز رتبه خوبی نشوم رشته زبان در دانشگاه تهران را انتخاب می‌کنم. وی افزود: کمک خانواده‌ام برای من بسیار مهم بود چرا که از نظر روحی و روانی بسیار از من حمایت کردند. وی درباره تغییرات کنکور از سال آینده گفت: دو نوبت شدن کنکور خوب است اما به نظرم حذف درس عمومی خوب نیست. انتهای پیام/
کنکور
21:47 - 11 مرداد 1401

3 بازنشر
21 بازدید



1 پاسخ