اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف ۲۰ تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف ۲۰ تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی خبر داد.

کشف ۲۰ تن برنج تقلبی در کارگاه زیرزمینی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 20 تن برنج تقلبی که درکارگاهی زیر زمینی به صورت غیرمجاز و غیر بهداشتی نگهداری و با بسته بندی جدید به نام شرکت های معتبر به بازار عرضه می شد، خبرداد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در تشریح این خبر گفت: در پی رصد اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری خلیج فارس مشخص شد که کارگاهی غیرمجاز و زیرزمینی در محدوده کلانتری به مدت 4 ماه است افتتاح شده و با جمع آوری برنج های درجه 3 خارجی، آنها را با بسته های جدید به نام شرکت های معتبر به بازار مصرف عرضه می کند.

وی با بیان اینکه محل کارگاه و مالک کارگاه شناسایی و به دست آمد مالک کارگاه با همکاری 3 تن از اتباع کشورهای همسایه در کارگاه فعالیت دارند تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی هر 4 متهم در حالی که مشغول بسته‌بندی بودند، دستگیر شدند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: در بررسی از این کارگاه 20 تن برنج نامرغوب خارجی کشف شد و متهمان به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

 سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه متهمان علاوه بر ارتکاب اعمال متقلبانه و توزیع کالای تقلبی با نگهداری برنج‌ها در شرایط غیر بهداشتی جان شهروندان را هم به خطر انداخته اند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعالیت کارگاه های غیر مجاز موضوع را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ ت 24

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول