اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بازدید استاندار تهران از مناطق سیل‌زده بخش رودهن

استاندار تهران به منظور بررسی روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان از مناطق سیل‌زده بخش رودهن در شهرستان دماوند بازدید کرد.

بازدید استاندار تهران از مناطق سیل‌زده بخش رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از رودهن، محسن منصوری، استاندار تهران که طی روزهای گذشته فرماندهی عملیات مدیریت بحران در روستاهای سیل‌زده شهرستان فیروزکوه را بر عهده داشت، ظهر امروز با حضور در بخش رودهن از مناطق سیل‌زده بازدید کرد.

استاندار تهران ابتدا از برخی نقاط سیل‌زده شهر رودهن و سپس از روستای سیل‌زده وسکاره بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان قرار گرفت.

در این بازدید، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن، امام جمعه رودهن، معاون عمرانی فرماندار دماوند، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، فرمانده سپاه رودهن، شهرداران رودهن و کیلان و رؤسای ادارات خدمات‌رسانی حضور داشتند.

گفتنی است؛ بامداد روز ششم مردادماه در پی بارش شدید باران و جو ناپایدار هوا، برخی از روستاهای بخش رودهن از جمله وسکاره، جورد و آردینه دچار سیلاب شدند که متأسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و ده‌ها خودرو و احشام دچار خسارت‌دیدگی شد.

با توجه به حجم خرابی‌ها و آسیب‌دیدگی‌ها به ساختمان‌ها، معابر و باغات این روستاها، نیروهای جهادی و مردمی پای کار آمدند و در کنار دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال کمک‌رسانی و پاکسازی سیلاب هستند.

همچنین از صبح امروز، نیروها و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان دماوند جهت پاکسازی سیلاب به مناطق سیل‌زده بخش رودهن اعرام شدند.

انتهای پیام/67015/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول