اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

3 هزار واحد مسکونی برای آتش نشانان تهرانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از جانمایی3 هزار واحد مسکونی برای آتش نشانان خبر داد و گفت: ثبت نام مسکن آتش نشانان در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

3 هزار واحد مسکونی برای آتش نشانان تهرانی

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، قدرت‌الله محمدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در صحن امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش حسابرسی ارائه شده مرتبط با این سازمان اظهارداشت: در خصوص اسناد مالکیت و ایستگاه ها وارد عمل شده ایم، مستندسازی در این زمینه آغاز شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در ساخت ایستگاه ها و تأمین تجهیزات هزینه می کنیم، یادآور شد: ما سازمان را در سطح کشور و خاورمیانه می بینیم و ناچاریم به روز باشیم. تجهیزات به روز در هفته های آینده رونمایی خواهد شد. مبالغ در این بخش در حال وصول و دریافت است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه تمام تجهیزات در حال ثبت است، اظهار کرد: با توجه به جان فشانی و ایثارگری  آتش نشانان جا دارد که شورا و شهرداری وارد عمل شده و معیشت این افراد را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه جانمایی سه هزار واحد مسکونی برای آتش نشانان انجام شده است، خاطرنشان کرد: ثبت نام مسکن افراد نیز در سال ۱۴۰۱ انجام خواهد شد. ۸۰ درصد از آتش نشانان خارج از شهر تهران مستأجر هستند و ما این موضوع را پیگیری می کنیم.

محمدی تأکید کرد: نگران گزارشات حسابرسی سازمان آتش نشانی نباشید؛ در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ شاهد هیچ گونه اتفاقی همچون گذشته در گزارشات حسابرسی آتش نشانی نخواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول