اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اتفاقی عجیب در یاسوج/ تخلیه زباله‌های شهرداری مقابل سازمان تامین اجتماعی

شهرداری یاسوج در اقدامی عجیب زباله های خود را مقابل سازمان تامین اجتماعی تخلیه کرد.

اتفاقی عجیب در یاسوج/ تخلیه زباله‌های شهرداری مقابل سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز شهرداری یاسوج انبوهی از زباله را جلوی شعبه تامین اجتماعی یاسوج تخلیه کرد.

در حالی که از عصر روز گذشته مسؤولان استانی اعم استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان کهکیلویه و بویراحمد سرگرم مدیریت بحران ناشی از سیل و بارندگی‌های اخیر بودند، شهرداری یاسوج اقدام به تخلیه زباله در خیابان و بستن ورودی سازمان تامین اجتماعی در یاسوج کرد.

 مدیرکل تامین اجتماعی این استان گفت: تخلیه زباله جلوی این اداره، کاری ناپسند است و علاوه بر مسدود کردن راه عبور و مرور ارباب رجوع، سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان افزود: بحران به وجود آمده ناشی از سیل و بارندگی در شهر یاسوج که مشکلات زیادی را برای مردم و کسب و کارها سیب شد، ایجاب می‌کرد که مسؤولان شهرداری امکانات خود را صرف کاهش این آسیب‌ها و تسهیل رفت و آمد می‌کردند، نه اینکه بر مشکلات آنها می‌افزودند.

چراغ سحر افزود: شهرداری یاسوج حدود ۲۳۰ میلیارد ریال بدهکار است و مطالبات اعلام شده بابت عوارض شهرداری از ما نیز حدود ۶۰ میلیارد ریال است.

وی ادامه داد: مطالبات تامین اجتماعی  از شهرداری بدهی‌های انباشته شده شهرداری و سازمان‌های تابعه و پیمانکاران شهرداری در چندین سال گذشته و در حال  پیگیری بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد اضافه‌کرد: ما چندین جلسه با شهردار یاسوج و نمایندگان شهرداری برگزار کردیم و با توجه به اینکه شهرداری یاسوج اقدامی بابت پرداخت بدهی خود انجام نداد، نسبت به بازداشت حساب های آنها نزد بانک شهر و بانک ملی اقدام کردیم، اما با توافقی که شب گذشته با مدیرکل امور شهری استانداری انجام شد و با توجه به بحران اخیر،  از این کار صرف نظر شد و اقدام عملی و موثر در این زمینه به عمل نیاوردیم.

چراغ سحر با بیان اینکه ما تعامل و حل مسائل از طریق برگزاری نشست‌های فی مابین را موثرتر می دانیم، از مسؤولان شهرداری خواست با تعامل و ارائه راهکار صحیح مشکلات این دو حوزه رفع شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول