اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

مدال برنز ورزشکار ۱۴ ساله چگونه کسب شد؟/ مبینی: امیدوارم در مصر به سهمیه المپیک برسیم

دبیر فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات جهانی مصر سهمیه المپیک را کسب کنند.

مدال برنز ورزشکار ۱۴ ساله چگونه کسب شد؟/ مبینی: امیدوارم در مصر به سهمیه المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس محمد بیرانوند ملی‌پوش تراپ کشورمان موفق شد در رقابت‌های جوانان آسیا با ۱۴ سال سن مدال برنز را کسب کند تا تاریخ‌ساز شود.

مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این نتیجه، عنوان کرد: ما همزمان با اردوهای تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه بعد از ۲ سال اردوهای رشته اسکیت و اهداف پروازی را هم آغاز کردیم. برای افزایش انگیزه ورزشکاران را به جام جهانی آذربایجان، جایزه بزرگ قونیه و مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام کردیم که در قزاقستان بیرانوند موفق به کسب مدال برنز شد‌.

وی افزود: با توجه به پشتوانه‌سازی در تفنگ و تپانچه در اهداف پروازی هم پشتوانه‌سازی کردیم که الان ۳ - ۴ استعداد گل کردند. بیرانوند با ۱۴ سال سن در رده سنی جوانان موفق به کسب مدال برنز که ارزش آن برای ما اندازه طلا بود. در صورتی که او درست پرورش داده شود آینده درخشانی خواهد داشت. ما دو سه ورزشکار دیگر هم در این رشته داریم اما همانطور که می‌دانید تراپ رشته بسیار سختی است. ما در راستای تقویت این رشته دو هفته یک بار مسابقات آزاد کشوری را برگزار می‌کنیم اما همانطور که می‌دانید هم هزینه‌بر است و هم فعالیت زیادی را می‌طلبد.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص برگزاری مسابقات لیگ و آزاد در تفنگ و تپانچه به منظور انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مسابقات جهانی مصر و کسب سهمیه المپیک، یادآور شد: ما هم لیگ را برگزار می‌کنیم و هم مسابقات آزاد که همه اینها در جهت تقویت تیم ملی است. در مسابقات جهانی مصر علاوه بر رقابت بزرگسالان برای کسب سهمیه المپیک، مسابقات جوانان و نوجوانان هم همزمان برگزار می‌شود.

مبینی ادامه داد: نفرات نهایی هنوز مشخص نشده‌اند. آنها اواخر شهریور برای برگزاری اردو و به روز کردن سلاح‌ها به هانوفر خواهند رفت. مربیان برای انتخاب ورزشکاران شیوه‌نامه دارند که بر اساس رکوردگیری در اردو  مسابقات آزاد و لیگ و ارزیابی همه آنها ترکیب را مشخص خواهند کرد. امیدوارم بتوانیم در مسابقات جهانی مصر که در هر ماده ۴ ورزشکار سهمیه می گیرند ما هم سهمی داشته باشیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول