اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بازگشایی سه نقطه مسدود از طغیان رودخانه در محور رودبار جنوب _ایرانشهر

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودبار جنوب کرمان گفت: سه نقطه از محور رودبار جنوب به ایرانشهر که بر اثر طغیان رودخانه‌های شب گذشته مسدود شده بود، با همت راهداران و ماشین‌آلات راهداری بازگشایی شد.

بازگشایی سه  نقطه مسدود از طغیان رودخانه در محور رودبار جنوب _ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رودبار جنوب امروز اظهار کرد: به علت بارش شدید باران در بالادست و حرکت سیلاب در رودخانه‌های محور رودبار جنوب_ زهکلوت و ایرانشهر سبب شد این محور در ۳ نقطه مسدود شود.

داود جهانگیری افزود : در حال حاضر کلیه محورهای اصلی رودبار جنوب باز و تردد در این محورها جریان دارد .

وی گفت:در محل پل در حال ساخت رحمت آباد با استفاده از توان ماشین‌آلات راهداری راه کنار گذر ترمیم و زیر بار عبور و مرور قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودبار جنوب بیان کرد::بیش از ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان رودبار نیاز به تیغ‌زنی دارد که در حال حاضر  ۷  راه روستایی یا مسدود است یا با سختی تردد در این محورها انجام می‌شود.

 جهانگیری از تمام توان راهداری شهرستان و استفاده از ماشین‌آلات راهداری در ستاد برای بازگشایی محورها خبر داد و گفت: از ابتدای بارندگی تا کنون ۷۰ کیلومتر از محورهای روستایی خسارت‌دیده تیغ‌زنی و بازگشایی شده است که به علت طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها دوباره دچار خسارت شده‌اند و نیاز به ترمیم دارند.

انتهای پیام ۸۰۰۳۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول