اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بحران کم آبی در ایلام جدی است

دادستان ایلام گفت: کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در سال‌های اخیر موجب شده است تا گرمای هوا زودتر شروع شود همچنین بحران کم آبی در ایلام‌ جدی است؛ بنابراین بایستی مدیریت بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

بحران کم آبی در ایلام جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بخشنده دادستان ایلام به همراه مدیرعامل آبفای استان و مدیرکل بحران استانداری امروز در خصوص مدیریت بحران آب از تصفیه خانه و خط انتقال آب کمربندی شرقی ایلام بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب، از مراحل مختلف تصفیه آب بازدید و بیان کرد: مسئله آب از حساسیت بسیار بالایی برخورداراست و شرکت آب و فاضلاب باید اهتمام جدی‌ در خصوص تأمین آب بهداشتی داشته باشد.

در این بازدید دادستان یادآور شد که کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی در سال‌های اخیر موجب شده است تا گرمای هوا زودتر شروع شود بحران کم آبی در ایلام‌ جدی است؛ بنابراین بایستی مدیریت بیشتری در این زمینه صورت پذیرد.

بخشنده خاطر نشان کرد: شرکت آبفای استان می‌بایست علاوه بر تعویض لوله‌های قدیمی آب شرب که اکثرا هم فرسوده شده نسبت به مدیریت آب اقدام و اشخاصی که در سطح شهر نسبت به انشعاب غیر مجاز اقدام کرده‌اند به دستگاه قضایی معرفی شوند. 

در همین راستا دادستان مرکز استان از دیوار مخزن قدیمی ذخیره آب شهر ایلام که در مجاور کمربندی شمالی شهر ایلام قرار دارد بازدید به عمل آورد و مقرر شد با توجه به اینکه دیوار این مخزن قدیمی و فرسوده شده و در حال حاضر هیچ گونه استفاده‌ای از این مخزن نمی‌شود و هر آن احتمال ریزش دیوار و بروز حادثه میشود باید ظرف یک هفته شرکت آبفای استان نسبت به تخریب با رعایت حفظ حریم و راه اقدام و نتیجه به دادستانی مرکز استان اعلام و ارسال شود. 

وی در پایان تاکید کرد: در اربعین امسال، شاهد تردد زوار بیشتری نسبت به سال‌های گذشته هستیم که می‌طلبد مسئولین استان آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول