اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قرارداد ۴۴ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در گلستان منعقد شد/ اعتبار ۸۳ میلیارد تومانی برای تجهیز مدارس در گلستان

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: در دولت سیزدهم قرارداد ۴۴ پروژه ورزشی درون مدرسه ای به مدت یکسال در گلستان بسته شد.

قرارداد ۴۴ پروژه ورزشی درون مدرسه‌ای در گلستان منعقد شد/ اعتبار ۸۳ میلیارد تومانی برای تجهیز مدارس در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید رضا نظری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در دولت آقای رئیسی قرارداد ۴۴ پروژه ورزشی درون مدرسه ای به مدت یکسال در گلستان بسته شد و قرار است در هفته دولت شاهد افتتاح ۱۲ پروژه ورزشی در استان باشیم. 

وی با بیان اینکه در کشور سه مرکز رشد وجود دارد، تصریح کرد: یکی از استان های کشوری که دارای مرکز رشد هست استان گلستان است و قرار است شاهد اتفاقات خوبی در مرکز رشد بیافتد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در خصوص طرح نماد ابراز کرد: طرح نماد چندین سال پیش توسط استاندار گلستان پیشنهاد شد و امروز این طرح به عنوان پایلوت کشوری مطرح شده است. 

نظری با اشاره به اینکه اعتبارات بسیار خوبی در آموزش و پرورش درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی در گلستان داشتیم و آقای رئیس جمهور ۲۰۵ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش درنظر گرفت. 

وی از تجهیز مدارس گلستان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: تجهیز مدارس در ۶ ماهه نخست سال جاری با اعتبار ۸۳ میلیارد تومان در گلستان صورت گرفت و تا ۱۵ شهریور این تجهیزات به دل مدارس خواهد رفت که باعث اعتماد عمومی خواهد شد. 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه بیش از ۱۵۰۰ معلم ابتدایی در گلستان داریم، افزود: تمامی معلم های کلاس اول ابتدایی تا اواخر خرداد امسال مشخص می‌شوند. 

انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول