اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ۱۴ مرداد در همدان

مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان همدان گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی جمعه ۱۴ مرداد همراه با پویش شیرخوارگان دیروز و سربازان امروز برگزار می‌شود.

برگزاری مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) ۱۴ مرداد در همدان

اصغر رسولی، مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری این مجمع خبر داد و اظهار کرد: در این راستا ۳۰۰ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه امام(ره) است افزود: این برنامه در ساعت ۸:۳۰ شروع می‌شود اما ممکن است تغییری در مکان آن داشته باشیم و در پیاده‌راه بوعلی برگزار شود.

مسوول مجمع جهانی حضرت علی اصغر(ع) استان همدان به پویش "شیرخوارگان دیروز تا سربازان امروز" نیز اشاره کرد و گفت: در این پویش از کودکانی که سال‌های قبل در مراسم شیرخوارگان حضور داشتند و اکنون در سنین ۷ تا ۹ ساله هستند، دعوت می‌شود در برنامه حضور یابند.

وی از برپایی غرفه و نمایشگاه فرزندآوری در مراسم شیرخوارگان حسینی خبر داد و افزود: در این نمایشگاه به موضوع سقط جنین و ۴۰۰ هزار جنینی که در طول سال به صورت عمد سقط می‌شوند و همچنین به فرهنگ‌سازی فرزندآوری پرداخته می‌شود.

رسولی با تاکید بر اینکه سخنرانی نیز در قالب فرزندآوری خواهیم داشت تصریح کرد: ساعت ۱۰ صبح نیز مراسم نذرنامه‌خوانی آیین شیرخوارگان حسینی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول