اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش سرمربی پورتو به مصاحبه جنجال آفرین طارمی

سرمربی پورتو بعد از قهرمانی در سوپر کاپ پرتغال به مصاحبه جنجالی هفته اخیر ستاره ایرانی اش واکنش نشان داد.

واکنش سرمربی پورتو به مصاحبه جنجال آفرین طارمی

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پورتو بامداد امروز در رقابت های سوپر کاپ پرتغال به مصاف توندلا رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان این جام شد.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان در این بازی درخشان ظاهر شد و موفق شد 2 گل از 3 گل تیمش را به ثمر برساند و به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

درخشش طارمی بعد از یک هفته سخت بود. ستاره تیم ملی کشورمان با یکی از رسانه های داخلی صحبت کرد و درباره آینده اش جمله ای جنجالی گفت که در رسانه های پرتغال سوء تعبیر شد. طارمی در این مصاحبه اعلام کرد بود: اگر من به جای مدیران باشگاه پورتو بودم طارمی را می فروختم.

این مصاحبه ستاره ایرانی جنجال زیادی به پا کرد و رقبای پورتو با بازنشر این مصاحبه به مدیران پورتو کنایه زدند. رسانه های دیگر هم این تعبیر طارمی را درخواست ستاره ایرانی برای جدایی از پورتو تلقی کردند.

سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو بعد از قهرمانی در سوپر کاپ در واکنش به سوال خبرنگاران درباره مصاحبه جنجالی طارمی این طور واکنش نشان داد: جوابی ندارم، پاسخی برای این سوال نیست. در بازی چه گذشت؟ بهترین بازیکن زمین چه کسی بود؟(طارمی).

وی افزود: فکر می کنم تیمی متواضع و با روحیه خوب بودیم. با در اختیار داشتن توپ توانستیم برای توندلا مشکل ایجاد کنیم. جای تبریک به بازیکنان است. تقریباً هر چیزی که روی آن کار کردیم و درخواست شد رعایت شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول