اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

سرانجام تشکیل فراکسیون ‌حمایت از معلولان به کجا رسید؟

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: به واسطه این‌که مشکلی در فراکسیون معلولان وجود داشت، کمیته‌ای به نام کمیته «بهزیستی و توانبخشی» ذیل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل دادیم تا پیگیر مسائل و مشکلات این جامعه باشیم.

سرانجام تشکیل فراکسیون ‌حمایت از معلولان به کجا رسید؟

محمدعلی محسنی بندپی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون سلامت سالمندی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره تشکیل فراکسیون حمایت از افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: فراکسیون حمایت از معلولان با یکسال تأخیر تشکیل شده است، رئیس این فراکسیون نیز آقای فرشادان نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی است و اقدامات مربوطه را پیگیری می‌کند.

 وی افزود: تا جایی که بنده اطلاع دادم چندین جلسه از سوی این فراکسیون تشکیل شده است، اما به واسطه این‌که مشکلی در فراکسیون معلولان وجود داشت،کمیته‌ای به نام کمیته بهزیستی و توانبخشی را ذیل کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تشکیل دادیم و منتظر نماندیم تا فراکسیون اقداماتی داشته باشد.

 عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی خاطرنشان کرد: خدمت به این افراد دارای معلولیت مهم است، اینکه در چه قالبی موضوع درمان، اشتغال، بهسازی محیط، مراقبین و حق الزحمه آنها اصلاح می‌شود مهم نیست بلکه انجام آنها مهم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول