اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

هلال‌احمر و سپاه پای کار مشکلات عشایر سیلاب‌زده/امدادرسانی به 150 خانوار در سخت‌ترین شرایط+تصویر و فیلم

در پی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل و خسارت ناشی از آن به عشایر، فرمانده سپاه ناحیه دنا و جمعیت هلال احمر شهرستان دنا از عشایر منطقه شبلیز بازدید و با اهدای بسته‌های مواد غذایی و گرمایشی هشدارهای لازم را ارائه کردند.

هلال‌احمر و سپاه پای کار مشکلات عشایر سیلاب‌زده/امدادرسانی به 150 خانوار در سخت‌ترین شرایط+تصویر و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، در پی بارندگی‌های اخیر و جاری شدن سیل و خسارت ناشی از آن به عشایر، فرمانده سپاه ناحیه دنا و جمعیت هلال احمر شهرستان دنا از عشایر منطقه شبلیز بازدید و با اهدای بسته های مواد غذایی و گرمایشی هشدارهای لازم را ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار صادق عرفانی فرمانده ناحیه دنا گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر در استان و که خسارت زیادی به عشایر وارد شده در همین راستا دیدار و سرکشی از ۱۵۰ خانوار عشایری در مناطق شبلیز و جلاله را داشتیم.

داریوش محسنی رئیس جمعیت هلال احمر دنا گفت: طی اقدامی به صورت مشترک با سپاه ناحیه دنا توزیع ۱۵۰ بسته  اقلام مورد نیاز و مواد غذایی از جمله (پتو، بسته معیشتی، موکت، پلاستیک و …..) بین عشایر این منطقه را داشتیم.

محسنی اظهار داشت: در یک اقدام دیگر به همراه معاون عمرانی استاندار، فرماندار دنا، مدیرکل راهداری، شهردار سی سخت و جمعی از مدیران با عشایر منطقه گردنه بیژن دیدار و بسته های مواد غذایی و گرمایشی بین آنها توزیع کردیم. 

رئیس هلال احمر دنا گفت: چند روز قبل از وقوع سیل جمعیت هلال احمر دنا در آماده باش کامل به سر می برد و از روز اول بارندگی تا به امروز با تمام توان و تلاش خود از عشایر و مردمی که دچار خسارت سیل شده اند حمایت کرده است و تا هر زمانی که نیاز باشد برای کمک رسانی در دورترین نقطه شهرستان در آماده باش کامل خواهد بود.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول