اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سکوت عجیب مسئولان یک فدراسیون در برابر منتقدین/ تایید ضعف‌ها یا وارد نشدن به حواشی؟

مسئولان فدراسیون شمشیربازی با وجود انتقادهای کارشناسان و کاپیتان تیم ملی در چند روز گذشته، سکوت عجیبی کرده‌اند.

سکوت عجیب مسئولان یک فدراسیون در برابر منتقدین/ تایید ضعف‌ها یا وارد نشدن به حواشی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان که در مصر برگزار شد و کاروان ایران به خصوص اسلحه سابر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، انتقادها از مسئولان فدراسیون توسط کارشناسان، کاپیتان سابق و برخی مربیان آغاز شد.

مجتبی عابدینی، کاپیتان سابق و پر افتخارترین  شمشیرباز ایران که به گفته خودش از سوی فدراسیون کنار گذاشته در متنی عنوان کرد زمانی که روی پیست برای تیم ملی عرق می‌ریخته و به دنبال افتخار آفرینی برای ایران بوده، برخی به دنبال منافع خود بوده‌اند و تاکید کرد که می‌خواهد در این رشته روشنگری کند.

پیش از آن هم عبدالرضا میرشفیعی، مدیر سابق تیم‌های ملی با انتقاد تند از باقرزاده گفته بود: قطعاً او نمی‌تواند در انتخابات ثبت‌نام کند، چون سه دوره‌اش به پایان رسیده است. یک پست من درآوری در آسیا پیدا کرده و از آن طریق می‌خواهد دوباره به انتخابات بیاید. باقرزاده می‌گوید دل‌بسته نیستم اما شمشیربازی را رها نمی‌کند. آقای باقرزاده شما تمام جوانی خیلی از افراد را به باد دادید. اسلحه اپه و فلوره در دوره شما اصلاً دیده نشدند که بخواهند خودنمایی کنند.

حال با تمام این انتقادها اما فدراسیون شمشیربازی و در راس آنها فضل الله باقرزاده که در حال حاضر به عنوان سرپرست این فدراسیون فعالیت می‌کند، سکوت پیشه کرده و پاسخی به این انتقادها نمی‌دهد. آیا او این انتقادها که بعضا هم درست هستند را تایید می‌کند، یا در آستانه انتخابات نمی‌خواهد وارد حاشیه شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول