اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

مدیر متا: پیش‌بینی شرکت‌ها درباره درآمد، در دوران همه‌گیری بسیار بد بود

مارک زاکربرگ باتوجه به کاهش درآمد متا اعلام کرد که استخدام کارمندان در این شرکت را کاهش می‌دهد و پیش بینی کرد که رکود اقتصادی بر تبلیغات دیجیتال اثر خواهد گذاشت.

مدیر متا: پیش‌بینی شرکت‌ها درباره درآمد، در دوران همه‌گیری بسیار بد بود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، مارک زاکربرگ، مدیر اجرایی متا به کارکنان گفت که بزرگترین شرکت رسانه اجتماعی جهان برای رشد بسیار خوش بینانه برنامه ریزی کرده و به اشتباه انتظار داشت که افزایش کاربران و درآمد در طول همه گیری و قرنطینه کرونا ادامه یابد. 

پس از اینکه متا اولین کاهش درآمد سه ماهه خود را ثبت کرد، پیش بینی کرد که سقوط دیگری نیز اتفاق بیفتد. زاکربرگ در تماس با یک سرمایه گذار گفت که معتقد است اقتصاد در حال ورود به رکودی است که تأثیر گسترده ای بر تجارت تبلیغات دیجیتال خواهد داشت. پیش‌بینی اینکه این رکودها چقدر عمیق یا طولانی خواهند بود، همیشه سخت است، اما می‌توانم بگویم که وضعیت بدتر از قبل به نظر می‌رسد. او به سرمایه گذاران گفت که این شرکت قصد دارد به طور پیوسته رشد تعداد کارمندان را در سال آینده کاهش دهد.

زاکربرگ به کارمندان گفته بود که انتظار دارد آنها بیشتر کار کنند. هدف او این است که استخدام را کاهش دهد و استانداردهای عملکردی را که در طول همه‌گیری کاهش یافتند، افزایش دهد.

کارکنان متا که مانند بسیاری از کارمندان شرکت های فناوری تا حدی از سهام شرکت سود می برند، در سال جاری با کاهش قیمت سهام به دلیل توقف رشد، سود کمتری دریافت کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول