اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

آخرین وضعیت تامین آب مناطق سیل‌زده/‌ آب 81 روستا در سیستان‌‌و‌بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به استان یزد از امدادرسانی تیم‌های عملیاتی آب و فاضلاب با تمامی ظرفیت‌ها و ارسال گسترده تجهیزات به مناطق سیل‌زده کشور خبر داد.

آخرین وضعیت تامین آب مناطق سیل‌زده/‌ آب 81 روستا در سیستان‌‌و‌بلوچستان وصل شد

اتابک جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت استان‌های درگیر سیلاب اظهار کرد: هم‌اکنون تجهیزات و تانکرهای آبرسانی از استان‌های مجاور و معین به سوی مناطق سیل‌زده ارسال شده و وضعیت شبکه‌های آب‌رسانی در تمامی شهرها پایدار است.

وی ادامه داد: در زمان حاضر با بسیج امکانات شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور، تجهیزات و تانکرهای آبرسان به صورت گسترده به استان‌های درگیر در سیل ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اعزام اکیپ‌های فنی و امداد آبفا به مناطق تحت تاثیر سیلاب گفت: تمامی تجهیزات مورد نیاز برای مدیریت بحران اعم از پمپ، لجن‌کش، تانکر و دیزل ژنراتور از طرف شرکت‌های آب و فاضلاب در اختیار شهردای‌ها قرار گرفته و تا این لحظه مشکلی در زمینه تخلیه آب در نقاط آب‌گرفته نداشته‌ایم.

جعفری درباره آخرین وضعیت استان یزد اضافه کرد: به رغم مشکلات و با تدابیر اندیشیده شده شرکت آب و فاضلاب استان، قطعی آب در سطح شهر یزد تقریبا نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: بخشی از فعالیت‌های گروه‌های عملیاتی در شهرهای دیگر استان یزد نیز معطوف به رفع شکستگی لوله‌های انتقال و شبکه توزیع آب بوده که در حال حاضر در حال ترمیم و برطرف شدن است.

جعفری در پایان گفت: تا این لحظه مسئله آب 81 روستا در استان سیستان وبلوچستان حل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول