اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

احتمال انتخاب سرپرست برای بدمینتون/ابطال ثبت‌نام یک کاندیدای هیات اجرایی؟

با پایان دوره 4 ساله محمدرضا پوریا در فدراسیون بدمینتون، در صورت انتخاب سرپرست نامزدی وی برای هیات اجرایی تایید نخواهد شد.

احتمال انتخاب سرپرست برای بدمینتون/ابطال ثبت‌نام یک کاندیدای هیات اجرایی؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از نامزدهای ریاست، نواب‌رئیسی و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از روز چهارشنبه 5 مردادماه آغاز شده و تا 20 مرداد ادامه خواهد داشت. در روز اول 6 کاندیدا برای پست‌های مختلف ثبت‌نام کردند که در این بین محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون هم بود.

پوریا در حالی برای هیات اجرایی نامزد شده که دوره 4 ساله ریاست او 3 مرداد به پایان رسیده است. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر چگونگی ثبت‌نامش گفت که ابلاغ ریاست دارد. در حال حاضر شنیده می‌شود وزارت ورزش قصد دارد برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کند.

در صورتی که این کار انجام شود پوریا به دلیل سرپرستی فدراسیون نه تنها نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند بلکه احتمال زیاد ثبت‌نامش برای هیات اجرایی باطل خواهد شد. هیات اجرایی برای افرادی است که ریاست فدراسیون‌ها را برعهده دارند و طبق اساسنامه کمیته ملی المپیک سرپرستان فدراسیون‌ها حق نامزدی و شرکت در انتخابات را ندارند.

انتخابات کمیته ملی المپیک 6 شهریورماه برگزار می‌شود و در حال فدراسیون‌های فوتبال، وزنه‌برداری، ژیمناستیک، شمشیربازی و دوچرخه‌سواری با سرپرست اداره می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول