اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

دولت برنامه جامعی برای برق صنایع داشته باشد

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت باید برنامه جامع و کاملی در حوزه سرمایه‌گذاری برای برق صنایع داشته باشد و مجلس هم در حوزه تقنین قانون مانع زدایی از صنعت برق را مصوب کند که این مشکلات در سال آینده حل شود.

دولت برنامه جامعی برای برق صنایع داشته باشد

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در مورد امکان واگذاری برق صنایع در بورس انرژی، گفت: واقعیت این است که یک‌سری مسائل و مشکلاتی است که در حوزه حکمرانی ایراد دارد، علی رغم اینکه در شبکه خانگی قطعی برق به حداقل رسید، اما در برخی از صنایع از جمله فولاد، شاهد خاموشی‌هایی بودیم که از نظر ما نباید این اتفاقات می‌افتاد، چرا که خاموشی در صنعت از نظر ما ضربه مستقیم به تولید و اقتصاد کشور است.

به باور این نماینده مجلس، دولت باید یک برنامه جامع و کاملی در حوزه سرمایه‌گذاری برای برق صنایع داشته باشد و مجلس هم در حوزه تقنین قانون مانع زدایی از برق و صنعت برق را مصوب کند که در سال آینده این مشکلات حل شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: واگذار کردن برق صنایع در بورس انرژی از جمله راههای است که باید حاکمیت آن را برود، این روش مزایای دارد که در کلان قضیه هم سرمایه‌گذاری را به همراه دارد و هم حمایت از تولید و صنعت است و قطعا مجلس چون این سازکار به نفع مردم است از آن حمایت می کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول