اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

نباید با عدم شناخت و برخورد تند امر به معروف کرد

امام جمعه موقت بوشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزء واجبات الهی است همه آحاد جامعه نسبت به اجرای این فرایض الهی وظیفه دارند.

نباید با عدم شناخت و برخورد تند امر به معروف کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام حسین دشتی امام جمعه موقت بوشهر در خطبه های نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: سخنرانی به تنهایی اشک و گریه نمی آورد و باید با برگزاری مجالس مقتل خوانی و یادآوری مصیبت آن حضرت به یاد امام حسین (رع) اشک ریخت چرا که همین اشک‌ها موجب ایجاد تحول و نجات بشریت می‌شود.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: سخنرانان در مجالس عزای امام حسین (ع) تلاش کنند حقیقت شخصیت و راه سرور و سالار شهیدان را به جامعه معرفی کنند.

وی تصریح کرد: افتخار بزرگان این سرزمین همواره براین بوده که ایشان خادمان و بانیان مجلس عزای سرور و سالار شهیدان هستند.

حجت الاسلام دشتی گفت: ماه محرم فرصتی است تا صاحبان منبر و مجلس از این فرصت برای معرفی راه و هدف امام حسین (ع) به جامعه استفاده کنند چرا که انسان باید به امامی که به آن عشق می ورزد شناخت داشته و هدف ایشان را بشناسد.

امام جمعه موقت بوشهر بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر جزء واجبات الهی است همه آحاد جامعه نسبت به اجرای این فرایض الهی وظیفه دارند.

وی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر در اصل دستور و امر به خوبی‌ها و نهی از بدهی ها است که باید جامعه نسبت به اجرای این فرایض الهی به صورت اصولی و صحیح گام بردارد.

حجت الاسلام دشتی عنوان داشت: نباید بدون شناخت و با برخورد خشن برای اجرای ۲ فریضه مهم و الهی امر به معروف و نهی از منکر گام برداشت بلکه باید با شناخت دقیق در راستای اجرای این فریضه الهی گام برداشت.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به ۹ مرداد روز اهدای خون بر ضرورت شرکت در این حرکت جهادی و اقدام به اهدای خون تاکید کرد.  

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول