اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بحران سیلاب در مناطق بالادست چالوس + فیلم

با فعالیت سامانه بارشی مونسون در کشور سیل در مناطق بالادست چالوس راه دسترسی ۱۰ روستا را مسدود و تا کنون ۳ جسد در رودخانه پیدا شده است.

بحران سیلاب در مناطق بالادست چالوس + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، براثر بارش شدید باران و سیل شب گذشته در شهرستان چالوس مسیر کندوان با گل ولای آسیب دیده و مشکل برای تردد خودرو مسافران وجود داشت.

 

 

 برق محور اصلی پل اوشن تا همسفر شامل روستا‌های ساتر، مکارود و سایت ایرانسل قطع است و اتفاقات شبکه توزیع برق غرب در حال فعالیت است.

در ساعات اولیه صبح امروز در عملیات جستجو سه جسد در روستای رزان و ارتفاعات پایین رودخانه چالوس کشف و هویت و نظر نهایی در این خصوص توسط کارشناسان اعلام می‌شود.

 

جاده چالوس به دلیل بارندگی از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود و عملیات پاکسازی سطح جاده همچنان ادامه دارد.

در جریان بارش‌های شب گذشته  به رستوران‌های جاده چالوس و برخی خانه‌های روستاهای واسپول، ساتره، دلیر، چهارباغ، ماسال، میانک، رزان چند شیلات در مسیر رودخانه خساراتی وارد شد.

 

 

 با وقوع سیل، نیروهای امدادی و دستگاه‌های مختلف مسؤول در حال پایش رودخانه‌ و مسیل‌های نقاط مختلف شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول