اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا در اصفهان به اوج خود می‌رسد

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: اوج سامانه بارشی امروز و فردا عصر به ویژه در جنوب استان در شهرهای سمیرم، شهرضا و دهاقان است.

فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا در اصفهان به اوج خود می‌رسد

حجت‌اله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار بر روی استان طی ۲ روز آینده است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت نیمه ابری گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

علی‌عسگریان بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی تابستانه، در اکثر مناطق به ویژه نیمه غربی گاهی وزش باد شدید، بارش‌های رگباری و رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان ادامه داد: این سامانه امروز و فردا در استان حاکم است و احتمال رگبار پراکنده تا روز دوشنبه و سه‌شنبه در غرب و جنوب و استان وجود دارد، اما اوج سامانه بارشی امروز و فردا بعدازظهر به ویژه در جنوب استان در شهرهای سمیرم، شهرضا و دهاقان است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق ۲ تا ۴ درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۳۴ و کمینه فردا صبح ۲۱ درجه سانتی‌گراد و خوروبیابانک با ۳۷ و بوئین میاندشت با ۱۰ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به میزان بارش در ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان عنوان کرد: چادگان ۲۷، سمیرم ۲۶.۵، دهاقان ۱۲.۱، ورزنه ۵.۳، ، آران و بیدگل ۳، زواره ۲.۸، شهرضا ۲.۱، کاشان ۲، نائین ۲.۵، اردستان یک، خوانسار ۱.۲، داران ۰.۶، نجف آباد ۰.۴ و نطنز ۰.۷ بیشترین میزان بارش ثبت شده است.

انتهای پیام/63101/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول