اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان/ محورهای مسدود کشور کدامند؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور آخرین وضعیت جوی ، ترافیکی و همچنین محورهای مسدود کشور را اعلام کرد.

بارش باران در جاده‌های ۱۲ استان/ محورهای مسدود کشور کدامند؟

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های‌ گیلان، مازندران، گلستان، تهران، قم، اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد،فارس،کرمان و بوشهر بارش پراکنده باران جریان دارد.

 وی گفت:جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال (مسیر رفت و برگشت) از ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته به علت بارندگی شدید و احتمال نشست آسفالت تا اطلاع بعدی مسدود شده؛ همچنین محور هراز با توجه به ادامه عملیات پاکسازی گل و لای تا اطلاع بعدی مسدود شده و جاده سولقان به امامزاده داود نیز به علت ادامه پاکسازی سطح جاده مسدود است.

سرهنگ شیرانی تصریح کرد: در حال حاضر مسیرهای جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه قزوین_ رشت برای تردد به استان‌های شمالی و بالعکس باز بوده و وضعیت ترافیک روان دارد.

وی با بیان اینکه بیشتر مسیرهای مسدود در روز گذشته بازگشایی شده است اعلام کرد: تعدادی از جاده‌های اصلی شامل شهداد_ نهبندان و ریگان - ایرانشهر و زاهدان - میرجاوه کماکان مسدود است؛ همچنین جاده بندر خمیر - بندرلنگه محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور انتظامی با اشاره به اینکه وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد و غبار و کاهش میدان دید رانندگان شده و احتمال وقوع تصادفات زنجیره ای را افزایش می دهد خاطرنشان کرد: بارندگی ها باعث افزایش لغزندگی سطح جاده ها شده و رعایت سرعت مطمئنه و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در این شرایط ضروری است.

وی افزود: رانندگی در این شرایط نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و آمادگی کامل در مواجه با این شرایط می باشد؛ بنابراین به رانندگان عزیز خصوصا در بخش حمل کالا و مسافر توصیه می کنیم در این ایام زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند و با احتیاط بیشتر و کاهش سرعت رانندگی نسبت به شرایط عادی مسافرت نمایند و از قبل سفر ، شرایط جوی طول مسیر را مطلع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول