اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

برند سفال لالجین باید جهانی شود

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: برند سفال لالجین باید به گونه‌ای نهادینه شود که بتوان به سراسر جهان معرفی کرد.

برند سفال لالجین باید جهانی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صبح امروز همزمان با سفر هیان دولت به استان همدان، وزرا و معاونین ایشان نیز در همدان حضور یافتند و از نزدیک مسائل و مشکلات مختلف را بررسی کردند.

در حال که وزیر میراث فرهنگی به تویسرکان سفر کرده بود، معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهر جهانی لالجین حضور یافت و از نزدیک صنایع دستی این شهر را مورد بررسی قرار داد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی در حاشیه این بازدید و نشست با شهردار و دبیر شهر جهانی سفال اظهار کرد: برند جهانی سفال لالجین باید نهادینه شود تا بتوان از برند سفال این شهر جهانی برای کل جهان استفاده کرد.

مریم جلالی عنوان کرد: با تولیداتی که در شهر جهانی لالجین وجود دارد، لازم است علاوه بر لالجین در سراسر کشور و حتی در دیگر نقاط جهان نیز نمایشگاه و فروشگاه سفال وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شهر جهانی باید در مهرماه نشست شهرهای جهانی برگزار شود خاطرنشان کرد: امیدواریم اعتبارات خوبی را برای این شهر داشته باشیم تا شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر لالجین بوده و رونق به کسب و کار هنرمندان بازگردد.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول