اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بیمه و بانک

نهاد مردمی رسالت از پیشروترین نهادها در مردمی‌سازی دولت است

راهبر نهاد مردمی رسالت گفت: این مجموعه، یکی از نهادهای پیشگام و پیشرو در مردمی سازی است.

نهاد مردمی  رسالت از پیشروترین نهادها در مردمی‌سازی دولت  است

اخبار شرکت‌ها؛ «محمدحسین حسین‌زاده» در حاشیه اولین رویداد مردمی سازی مدیریت ایران 1401 افزود: «نهاد مردمی رسالت، با تشکیل حدود 25 هزار کانون همیاری اجتماعی یکی از نهادهای پیشگام و پیشرو در مردمی سازی است. علاوه بر آن، صدها سازمان حامی در مجموعه نهادهای مردمی رسالت، فعال هستند. نهادهایی که هیچ‌کدام هم دولتی نیست.»
وی افزود: «در کنار همه این‌ها، دهها موسسه و شرکت مردمی هم ذیل نام مجموعه بانک قرض‌الحسنه رسالت، فعالیت می‌کنند که کار فراهم ساختن زیرساخت‌ها را انجام می‌دهند، مشاوره می‌دهند و با هم همکاری می‌کنند.»
حسین‌زاده، با اشاره به ارکان اساسی موفقیت ملت ایران، گفت: «اصولاً دین اسلام و به‌تبع آن انقلاب اسلامی، بر پایه دو عنصر استوار است. یکی مردم و دیگری رهبری. به گواه تاریخ، هرجا که ما بر این اساس حرکت کردیم موفق شده‌ایم.»
وی ادامه داد: «قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) تا زمانی که مردم به صحنه نیامدند، هیچ‌گونه حرکت سازمانی را آغاز نکردند. بعد از انقلاب هم همین‌طور بود و تشکیل جهاد سازندگی و بسیج و به میدان آمدن مردم، سرنوشت جنگ تحمیلی را عوض کرد.»

راهبر نهاد مردمی رسالت با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب درباره اهمیت سپردن کار کشور به دست مردم افزود: «مقام معظم رهبری دراین‌باره فرموده‌اند که حتی برنامه‌ریزی و ارائه راهکار هم باید به عهده خود مردم باشد و این، همان چیزی است که در نهضت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم شیرینی‌اش را تجربه کرده‌ایم.»
حسین زاده افزود: «تجربه چند دهه اخیر تاریخ ایران، به ما نشان می‌دهد که اگر به اصالت انقلاب اسلامی برگردیم، حتماً سپردن امور به دست خود مردم، نتیجه بهتری نسبت به سازمان‌های عریض و طویل دولتی خواهد داشت و هرگاه این امر محقق شود، حتماً اتفاق مبارکی خواهد بود.»
راهبر نهاد مردمی رسالت با اشاره به شعار این مجموعه افزود: «عدم وابستگی به دولت، عدم ارتزاق از بیت‌المال و همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، همواره از جمله شعارها و ارکان اصلی فعالیت ما بوده است.»
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول