اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: ایل قشقایی همواره سپربلای آرمان‌های انقلاب هستند

سید محمد حسینی برای شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز، وارد استان فارس شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: ایل قشقایی همواره سپربلای آرمان‌های انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، معاون پارلمانی رئیس جمهور صبح امروز با هدف شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز، وارد استان فارس شد.

 سیدمحمد حسینی که در بدو ورود با استقبال رسمی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب وارد شیراز شده بود در آغاز این سفر به دیدار آیت‌الله لطف‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز رفت.

حسینی که ضمن شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس در دفتر امام جمعه شیراز حضور یافته بود گفت: برخلاف تلاش دشمنان برای نا امیدی مردم شاهد هستیم که موج امید به آینده در کشور رشد داشته است.

 وی بیان کرد: برخی فکر می‌کردند که با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به تهران برسد اما حضور پرشور مردم در دفاع از کشور این خیال خام را از بین برد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: منافقان دم از حمایت از حقوق بشر می‌زنند اما جالب اینجاست که بیش از ١۶ هزار شهید ترور در کشور ما توسط منافقان به ثبت رسیده است.

حسینی یادآور شد: فرقی نمی‌کند در چه تاریخی باشیم مهم این است که فرماندهان و بزرگان ایلات مختلف نظیر ایل بزرگ قشقایی همواره در راستای توسعه حق در صحنه آمده و از حق دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: ایلات مختلف کشور علاوه بر اینکه متحد هستند دارای شخصیت‌های منحصر به فردی هستند که هرکدام از این عالمان در جهان می‌توانند اثرگذار باشند.

معاون ارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر دشمنان جرأت نمی‌کنند دیگر از گزینه نظامی بر علیه ایران استفاده کنند به خاطر رشادت‌های است شهدا از خود به یادگار گذاشته اند این در حالی است که دولت سیزدهم نیز اولویت خدمت گذاری خود را خدمت به شهدا عنوان کرده است.

حسینی افزود: ریل گذاری در دولت سیزدهم در تمامی شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، صنعت و سیاست خارجی و … تغییر کرده است و میزان اثرگذاری ایران در منطقه کاملاً تغییر کرده است.

وی ادامه داد: در آخرین سفری که ریاست جمهور روسیه به ایران داشت بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ ایران ثبت شد و شاهد خواهیم بود به زودی طرح‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: طی هفته آینده آخرین سفر استانی ریاست جمهوری نیز انجام خواهد شد و تمامی مشکلات توسط هیأت دولت در استان‌ها از نزدیک دیده شده و تلاش شده تا مشکلات از بین برود.

به گفته این مقام مسئول برخی در تلاش اند تا با ایجاد شرایط ناامیدی مردم را ناامید کنند اما شاهد هستیم که دولت در حال فعالیت بوده و اقدامات بزرگی نیز کشور در حال انجام است.

معاون پارلمانی ریاست جمهور در پایان نسبت به قرائت پیام ریاست جمهور اقدام کرد، که از جمله مواردی که در این پیام آمده است: شهدا و عالمان دینی ایل قشقایی یکی از منحصر به فرد ترین افراد جامعه اند.

در ادامه آمده است: صمیمانه‌ترین سلام‌ها را به ایل قشقایی ابراز داشته و به تمامی شهدای ایل قشقایی سلام کرده و باید این افتخار آفرینی توسط شهدای قشقایی عاملی برای توسعه آینده و بهبود تربیت نسل‌های آینده خواهد بود

انتهای پیام/ س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول