اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

احتمال بارش رگباری در خراسان‌جنوبی/ هواشناسی هشدار داد

با توجه به تأثیر جریانات موسونی و فعالیت امواج کوتاه ناپایدار در جو منطقه در ساعات عصر و شب، امروز در برخی از نقاط جنوبی و غربی خراسان جنوبی، احتمال بارش رگباری همراه با رعد و برق و به صورت نقطه‌ای وقوع رواناب قابل پیش‌بینی است.

احتمال بارش رگباری در خراسان‌جنوبی/ هواشناسی هشدار داد

جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: از عصر روز گذشته از ایستگاه طبس به میزان ۵ میلی‌متر بارش رگباری همراه با رعد و برق گزارش شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تأثیر جریانات موسونی و فعالیت امواج کوتاه ناپایدار در جو منطقه در ساعات عصر و شب امروز در برخی از نقاط جنوبی و غربی استان احتمال بارش رگباری همراه با رعد و برق و به صورت نقطه‌ای وقوع رواناب قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی یادآور شد: دمای هوای استان تا پایان هفته تغییر محسوسی ندارد اما برای اوایل هفته آینده از شدت گرمای هوا در منطقه کاسته خواهد شد.

نخعی ادامه داد: برای ۲۴ ساعات آینده در برخی از ساعات وزش تندباد، گرد و خاک و آسمان غبارآلود همراه با کاهش کیفیت هوا قابل پیش‌بینی است.

وی خاطرنشان کرد: از جمعه تا شنبه هفته آینده با توجه به تقویت شیب فشاری در منطقه شرق کشور بر سرعت وزش باد افزوده می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول