اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نیروهای ناکارآمد در حوزه اقتصاد لرستان برکنار شوند/ مدیرانی که ترک فعل کردند را به دستگاه قضایی معرفی کنید

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در استان لرستان گفت: نیروهای ناکارآمد بجا مانده از دولت قبل در استان باید برکنار شوند و مدیرانی که ترک فعل کرده‌اند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

نیروهای ناکارآمد در حوزه اقتصاد لرستان برکنار شوند/ مدیرانی که ترک فعل کردند را به دستگاه قضایی معرفی کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نادر بازگیر در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با معاون اقتصادی استاندار اظهار داشت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه اقتصادی است که انتظار داریم مسوولان حوزه اقتصادی استان با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها بدنبال زنده کردن اقتصاد و صنعت استان باشند.

وی نیروهای انسانی را عامل رسیدن به توسعه برشمرد و افزود: نیروهای ناکارآمد دولت قبل که بانیان وضع موجود بودند باید برکنار شوند چرا تداوم مدیریت مدیران ناکارآمد و ضعیف به ضرر استان است. از طرفی و انتظار داریم برخی از مدیرانی که در انجام امور کوتاهی کرده‌اند را بخاطر ترک فعل که باعث نارضایتی مردم و بروز  مشکلاتی برا استان شده‌اند به دستگاه قضا معرفی شوند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان خواستار سرمایه‌گذاری هلدینگ های بانکی در استان شد و گفت: سرمایه مردم در بانک‌ها خصوصا در بانک‌های خصوصی باید در استان بکار گیری و‌مورد استفاده قرار گیرد.

بازگیر در ادامه به‌ ظرفیت بالای حوزه معدن و به ویژه گردشگری در استان لرستان اشاره و بیان کرد: انتظار داریم از نیروهای متعهد و متخصص انقلابی در حوزه صنعت و در مجموع در اقتصاد استان استفاده شود.

وی در پایان به برخی تخلفات از سوی افراد سودجو در التهابات بازار اشاره کرد و گفت: انتظار داریم دستگاهای نظارتی بر بازار با احتکارکنندگان و گران فروشان برخورد کنند.

در این دیدار اعضای شورای ائتلاف دغدغه‌های مردمی در حوزه اقتصاد را بیان کرده و خواستار توجه بیشتر مسوولان به مباحث معیشتی مردم شدند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول