اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تکریم از ۸۱ آزاده سرافراز شهرستان قرچک انجام خواهد گرفت

فرماندار قرچک ضمن بیان اینکه مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز قرچک باید با شکوه خاص و بهتر از سالیان گذشته برگزار شود، گفت: همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور، مراسم تکریم و تجلیل از ۸۱ آزاده شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

تکریم از ۸۱ آزاده سرافراز شهرستان قرچک انجام خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های تجلیل و تکریم از آزادگان سرافراز شهرستان قرچک که با حضور فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد، بخشدار، رئیس بنیاد شهید قرچک و سایر مدیران برگزار شد، اظهار کرد: سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن یکی از روزهای تاریخی و پرشور در تاریخ کشور است، لذا مراسم تجلیل از این عزیزان باید با شکوه خاص و بهتر از سالیان گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه آزادگان سرافراز در دوران اسارت و حصر، فشارها و شکنجه های وحشتناک را تحمل می‌کردند، گفت: در عصر حاضر مردم ما هم به نوعی با این فشار و تحریم ها در سطح بین‌المللی مواجه هستند و در این موقعیت چه الگویی بهتر از آزادگانی که این شرایط را در دوران اسارت به شکل دیگری تجربه کردند و از آن دوران طاقت فرسا با افتخار خارج شدند

فرماندار قرچک در ادامه آزادگان را الگوهای در دسترس و در میان مردم خواند و افزود: آزادگان بهترین اشخاصی هستند که مردم با تأسی به آن‌ها استقامت را تاب‌آوری می‌کنند و با امیدواری به آینده، می‌توانند این مسیر سخت را ادامه دهند و از این آزمون مثل سایر آزمون‌ها سرافراز بیرون آیند.

فاتحی نژاد با اشاره به برنامه های شاخص این روز بزرگ، بیان کرد: ۲۶ مردادماه همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور مراسم تکریم و تجلیل از ۸۱ آزاده شهرستان قرچک برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا، مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان توسط روئسای ادارات‌ نیز با حضور در منزل آزادگان سرافراز شهرستان به پاس فداکاری، شجاعت و مقاومت آزادگان تکریم بعمل خواهند آورد‌.

فرماندار قرچک گفت: صبح روز ۲۶ مرداد، اتوبوس آزادگان به میهن اسلامی در شهرستان قرچک به‌طور نمادین به حرکت در می‌آید که آزادگان عزیز شهرستان همراه با پیراهنی که در زمان اسارت بر تن داشتند بر تن خواهند کرد و مورد استقبال مسؤولین شهرستان قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول