اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امام و رهبری

انتشار بسته رسانه‌ای «از تبیین تا قیام» در آستانه‌ ایام محرم‌الحرام

پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در آستانه‌ فرارسیدن ایام عزای حسینی با شعار از تبیین تا قیام به استقبال ماه محرم می‌رود.

انتشار بسته رسانه‌ای «از تبیین تا قیام» در آستانه‌ ایام محرم‌الحرام

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در آستانه‌ فرارسیدن ایام عزای حسینی با شعار  از تبیین تا قیام به استقبال ماه محرم می رود.

این شعار برگرفته از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره قیام سیدالشهداء علیه‌السلام و تبیین مکتب عاشوراست و ایشان در سخنان مختلفی در این باره فرموده بودند: «کسی مثل حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام که خودش تجسّم ارزشهاست، قیام میکند، برای این‌که جلوی انحطاط را بگیرد؛ چون این انحطاط میرفت تا به آن‌جا برسد که هیچ چیز باقی نماند برای اینکه کسی بخواهد مسلمان زندگی کند. ... امام حسین می‌ایستد، قیام میکند، حرکت میکند و یک تنه در مقابل این سرعت سراشیب سقوط قرار میگیرد. ۱۳۷۷/۰۲/۱۸»؛ و «امام حسین را فقط به جنگِ روز عاشورا نباید شناخت؛ آن یک بخش از جهاد امام حسین است. به تبیین او، امر به معروف او، نهی از منکر او ... باید شناخت. ۱۳۸۸/۰۵/۰۵»

تشویق به حضور تبلیغی و تبیینی برای انتقال فرهنگ عاشورا در کنار یادآوری الزامات برپایی عزای حسینی و یادآوری اهداف قیام سیدالشهدا از جمله موضوعات این بسته رسانه‌ای خواهد بود.

انتهای پیام/ ت 36

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول