اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

وزیر ارتباطات: قرارداد ارسال محصولات ایرانی به روسیه امضا شد/ به جای دیدن دستاورد سفر به حاشیه پرداختند

وزیر ارتباطات گفت: در سفر به روسیه قراردادهایی برای عرضه محصولات سخت‌افزاری از جمله مودم، سوئیچ و تجهیزات شبکه و محصولات نرم‌افزاری به روسیه امضا شد؛ اما عده‌ای همه این موارد را کنار گذاشتند و به حاشیه پرداختند.

وزیر ارتباطات: قرارداد ارسال محصولات ایرانی به روسیه امضا شد/ به جای دیدن دستاورد سفر به حاشیه پرداختند

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران 1401 در جمع خبرنگاران با اشاره به دستاوردهای سفر اخیر به روسیه گفت: اصل سفر این بود که دستاورد زیادی برای جمهوری اسلامی ایران داشت.

وی ادامه داد: مایه افتخار است که محصولات ما به قدری با کیفیت است که شرکت‌های روسی که در بسیاری از حوزه‌ها سرآمد هستند از محصولات ما استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات گفت: این موضوع در این سفر کلید خورد و برای بسیاری از محصولاتی که در این سفر برده بودیم قرارداد امضا شد و پیش‌پرداخت ارائه کردند.

وی در واکنش به انتشار عکسی که از این سفر جنجال‌برانگیز شد، گفت: یک عده به دنبال حاشیه‌اند و همه موارد را کنار گذاشته‌اند و به  حاشیه پرداخته‌اند.

وی اضافه کرد: شرکت‌های ایرانی زیادی محصولات خود را عرضه کردند که برخی از قبل هم با طرف روسی ارتباط داشتند. به طور کلی طی دو روز در این سفر، تفاهم‌نامه‌هایی منعقد شد و قراردادهایی برای ارسال محصولات ایرانی به بازار روسیه به امضا رسید.

وزیر ارتباطات افزود: این قراردادها هم در حوزه محصولات سخت‌افزاری از جمله مودم، سوئیچ و تجهیزات شبکه بود که به روسیه عرضه شود و هم در حوزه نرم‌افزار محصولات و توانمندی‌های خوبی داشتیم که عرضه شد و مورد استقبال قرار گرفت که البته این اول راه است.

زارع‌پور افزود: قصد داریم با تمام کشورهای همسایه این روابط را ادامه دهیم که سیاست دولت هم توسعه روابط با کشورهای همسایه است و بعد هم با همه کشورهایی که تمایل به همکاری داشته باشند ارتباط را ادامه خواهیم داد.

وی ادامه داد: محصولات ایرانی آنقدر با کیفیت است که در شبکه ایران کار می‌کند و این قابلیت را دارد که در شبکه دیگر هم استفاده شود.

انتهای پیام/ ت 61

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول