اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  فرهنگ عمومی

با برنامه‌های مرکز تربیت مربی کرامت در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران آشنا شوید

مرکز تربیت مربی کرامت در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران برنامه‌های مختلفی در حوزه آموزش و پژوهش ارائه کرده است.

با برنامه‌های مرکز تربیت مربی کرامت در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران آشنا شوید

امیرحسین صادقیان مسئول مدیریت رسانه مرکز تربیت مربی کرامت مستقر در نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا گفت: مرکز تربیت مربی کرامت ۶ سال است که فعالیت خود را ذیل دانشگاه امام صادق (ع) آغاز کرده است که از چهاربخش تشکیل شده است.

وی ادامه داد: اولین بخش، آموزش است که بیش از صد دوره آموزشی برگزار و حدود سه هزار ساعت محتوا ضبط کرده‌ایم و در سه بخش آموزشی و تربیتی و روانشناسی به صورت تخصصی کار می‌کنیم.

صادقیان بیان کرد: همزمان، با سازمان‌ها و ارگان‌های مختلفی مثل شهرداری، سازمان بازرسی، بهزیسی و آموزش و پرورش تعامل داریم و همچنین برای کارکنان و خانواده هایشان بر اساس نیاز، دوره‌های آموزشی برگزار می‌کنیم، از این دوره‌های آموزشی می‌توان به دوره تربیت دخترانه و دوره خانواده ایرانی که اخیرا برای شهرداری تهران برگزار شده است اشاره کرد و همچنین توانایی طراحی و اجرای دوره‌های متناسب با سازمان مورد نظر را داریم، برای مثال دوره‌های مختلفی مختص تربیت معلم برای آموزش و پرورش طراحی و اجرا کردیم.

مسئول مدیریت رسانه کرامت با بیان اینکه دومین بخش پژوهش است، از فعالیت در بخش پژوهش می‌توان به تولید کتاب برای معلمان و مربیان و پدر و مادرها اشاره کرد و گفت: کتاب‌ها، یادداشت‌های تربیتی دارد که به صورت روزانه و همچنین ویژه نامه‌هایی که با موضوع و زمان خاص در سایت منتشر می‌شود.

صادقیان تصریح کرد: بخش سوم، بخش رسانه است که در کانال‌هایی پیام‌رسان ایتا و بله فعالیت دارد و همچنین صفحه اینستاگرام ۱۴۴ هزار مخاطب دارد و روزانه تولید ویدیو از دوره آموزشی داریم که به صورت رایگان در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد تا بتوانند با مهم‌ترین مطالب تربیتی مرکز آشنا شوند.

صادقیان تاکید کرد: بخش چهارم، بخش پشتیبانی تربیتی و مشاوره است که به‌ نام پیوند شناخته می‌شود. از جمله فعالیت‌های بخش پشتیبانی تربیتی و مشاوره، مشاوره‌های ازدواج و طلاق است که به موضاعات خاصی که برای بعضی از خانواده‌ها پیش می‌آید، می‌پردازد و این مشاوره‌ها ذیل اساتید مطرح حوزه مشاوره انجام می‌شود و در عین حال همراه هر فرد، یک پشتبان است که فرد می‌تواند ارتباط بگیرد و نیازهایش را برطرف کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول