اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تلویزیون رژیم صهیونیستی: برای جنگ زمینی با لبنان آماده نیستیم

در پی برخی تنش‌های لفظی اخیر میان لبنان و تل‌آویو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که ارتش این رژیم آماده جنگ زمینی نیست.

تلویزیون رژیم صهیونیستی: برای جنگ زمینی با لبنان آماده نیستیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اخیرا تنش‌های لفظی میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی در خصوص میدان نفتی «کاریش» رخ داده است.

در همین رابطه کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: نیروهای زمینی اسرائیل در حال حاضر برای جنگ آماده نیست و اختلالاتی دارد که به آن اجازه ورود به جنگ زمینی در لبنان را نمی‌دهد.

در ادامه این گزارش آمده، در حال حاضر بسیاری از نظامیان رژیم صهیونیستی از خدمت در یگان زمینی ارتش فرار می‌کنند و به یگان‌های تکنولوژی و نیروی هوایی می‌روند زیرا کم خطرتر است.

سید حسن نصرالله در بخشی از سخنرانی دیشب (دوشنبه شب)  به مسئله میدان کاریش پرداخت و گفت: ما قادر به بازدارندگی هستیم و اگر نیاز باشد، پاسخ می‌دهیم. حتی اگر به جنگ منجر شود. اما با توجه به نیاز اروپا به جایگزین نفت و گاز روسیه، لبنان در برابر فرصت تاریخی قرار دارد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اخیر در اظهاراتی مدعی شد، در هر رویارویی آینده لبنان نابود خواهد شد.

یکشنبه (۱۵ خرداد) بود که یک کشتی اسرائیلی به منظور استخراج گاز به منطقه مورد مناقشه با لبنان «کاریش» وارد شد و اختلافات بار دیگر شعله‌ور شد. روزنامه «الاخبار» لبنان در گزارشی در همین باره نوشت، در حالی که رژیم اسرائیل در تلاش برای تحمیل «واقعیت موجود» در میدان کاریش است و هشدار داد که هرگونه تعرض به سکوهای گاز ویژه این رژیم به مثابه اعلام جنگ است، لبنان با اقدامات دیپلماتیک در حال تلاش برای کنترل اوضاع است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول